Queixas e Reclamacións

O Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións enmárcase dentro da política de protección dos dereitos e intereses dos clientes e usuarios e ten o seu fundamento legal na Orde ECO/734/2004 de 11 de marzo sobre os Departamentos e Servizos de Atención ao Cliente e o Defensor do Cliente das entidades financeiras.

Quen pode dirixirse ao Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións

Pode dirixirse ao Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións toda persoa física ou xurídica que teña a condición de Tomador, Asegurado, Beneficiario, Terceiro prexudicado, ou causahabentes de calquera dos anteriores, así como os partícipes e beneficiarios de plans de pensións e os investidores.

 

Como dirixirse ao Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións

Podes dirixirte ao Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións por medio dun escrito no que se fagan constar os seguintes datos:

  • Identificación do reclamante.
  • Identificación ou referencia do contrato e/ou sinistro.
  • Causas que motivan a queixa ou reclamación.
  • Identificación da Delegación, Departamento ou Axente, se a queixa ou reclamación trae causa da súa actuación.
  • Solicitude que se formula.
  • Indicación de que o reclamante non ten coñecemento de que a queixa ou reclamación está sendo substanciada a través dun procedemento administrativo, arbitral ou xudicial.
  • Lugar, data e sinatura do reclamante.

O reclamante deberá achegar, xunto co escrito, as probas documentais relacionadas co caso que posúa.

O escrito deberá dirixirse a:
Servicio de Atención de Quejas y Reclamaciones del Grupo AXA
Calle Emilio Vargas, 6
28043 - Madrid

Mediante este formulario ou escribindo a centro.reclamaciones@axa.es


A presentación do escrito de queixa ou reclamación pódese facer igualmente de forma persoal en calquera das nosas oficinas. Para axilizar as súas queixas ou reclamacións, poñemos á súa disposición en todas as nosas oficinas un formulario especialmente confeccionado e que cumpre os requisitos formais esixidos pola Orde ECO/734/2004 e o Regulamento de funcionamento do Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións.

 

Como se tramita a reclamación

O Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións acusa recibo e poderá solicitar tanto do reclamante como dos distintos departamentos ou servizos do Grupo AXA todos os antecedentes e información que precise.

O Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións analiza o caso e adopta unha resolución nun prazo máximo DUN MES a partir da data na que se presenta a reclamación ante o Servizo de Defensa do Cliente.

Transcorrido o devandito prazo sen resposta, entenderase desestimada a devandita queixa ou reclamación.

No suposto de que o reclamante non estivese conforme coa decisión do Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións ou transcorrido o prazo dun mes sen resposta, poderá acudir ao Servizo de Reclamacións dos Servizos Financeiros que corresponda:

  1. Servicio de Reclamaciones de la Dirección General de Seguros y Fondo de Pensiones. Paseo de la Castellana, 44 - 28046 - Madrid
    http://www.dgsfp.mineco.es
     
  2. Comisionado para la Defensa del Inversor. Paseo de la Castellana, 19 - 28046 - Madrid
    https://www.cnmv.es/

 

Para poder acudir ao Servizo de Reclamacións correspondente é preciso acreditar haber formulado previamente a queixa ou reclamación ante o Servizo de Atención de Queixas e Reclamacións, xustificando que transcorreu o prazo dun mes desde a súa presentación sen que fose resolta, ou que fose denegada a súa admisión ou desestimada total ou parcialmente a reclamación.

  • Reglamento para la defensa del cliente del Grupo AXA PDF (105KB)

A Comisión Europea pon a disposición dos consumidores unha plataforma para a resolución de reclamacións online en materia de consumo, que como consumidor pode utilizar.