Calcula tu seguro online en menos de 5 minutos
Selecciona uno de nuestros seguros y calcula tu precio sin compromiso
¿Has solicitado algún presupuesto anteriormente?
RECUPERAR PRESUPUESTOSi lo prefieres, llámanos
Podrás calcular tu seguro de forma personalizada a través de un agente. Teléfono exclusivo para contratar.
Dirígete a tu oficina más cercana
Localiza tu oficina AXA más cercana. Tienes 2500 a tu disposición
Política de privacidade
POLÍTICA DE PRIVACIDADE
De conformidade co Regulamento Xeral de Protección de Datos, informámolo da nosa Política de privacidade.
A lexislación aplicable é a española e a Dirección Xeral de Seguros e Fondos de Pensións, dependente do Ministerio de Economía, o organismo de supervisión.
1. RESPONSABLE DO TRATAMENTO
Informámolo de que os seguintes responsables do tratamento tratarán os seus datos persoais, dependendo do ramo polo que se interesase:
Para o ramo de vida:
• AXA AURORA VIDA, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS con CIF A-48464606 e domicilio social na rúa Alameda de Urquijo, 78, planta baixa, 48013 Bilbao, Biscaia (España).
Para o ramo de pensións:
• AXA PENSIONES, S.A. ENTIDAD GESTORA DE FONDOS DE PENSIONES Sociedade unipersoal, con CIF A-60975711 e domicilio social na rúa Alameda de Urquijo, 78, Planta baixa, 48013 Bilbao, Biscaia (España).
Para o resto de ramos:
• AXA SEGUROS GENERALES S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, con CIF A60917978 e domicilio social na rúa Monseñor Palmer nº1, 07014, Palma de Mallorca (España) e inscrita no Rexistro Mercantil de Palma de Mallorca, Tomo 2325, Folio 97, Folla PM-61041.
En diante, todas elas como “AXA”.
Para velar polo leal e transparente tratamento dos seus datos persoais, AXA conta cun Delegado de Protección de Datos, con quen poderá contactar en dpoaxa@axa.es.
2. FINALIDADES E BASES DE LEXITIMACIÓN DO TRATAMENTO
Segundo o momento no que vostede se atope, AXA tratará os seus datos persoais para as finalidades expostas a continuación:
2.1. Se vostede é usuario da web, AXA tratará os datos para as seguintes finalidades:
• Mantemento do sitio web.
o A base de lexitimación é o interese lexítimo para permitir a comunicación entre o equipo e a rede, para prestar o servizo solicitado no sitio web como o log-in do usuario e a súa identificación posterior e personalización da interface do usuario.
o Esta finalidade corresponde coa necesidade de AXA de amosar contido no seu sitio web e mellorar a usabilidade por parte dos usuarios que acceden.
• Análise do comportamento de navegación.
Para a devandita análise, AXA utilizará cookies analíticas de primeira parte, garantíndose que unicamente se remitirá e tratará aquela información que resulte esencial e relevante para a finalidade perseguida, para os efectos de preservar a súa privacidade.
Para poder ofrecer esta garantía, AXA cifra previamente toda a información que se considere dato persoal.
As cookies analíticas de primeira parte permítenlle a AXA, como responsable destas, medir e cuantificar o tráfico dos usuarios que acceden ao noso sitio web, facendo seguimento e analizando o comportamento dos usuarios, incluída a cuantificación do impacto dos anuncios. Do mesmo modo, permiten cuantificar que páxinas son máis ou menos populares co obxectivo de axudarnos a mellorar a súa experiencia como usuario e a funcionalidade da web.
Para máis información, acuda á nosa política de cookies .
o A base de lexitimación é o consentimento explícito prestado polo usuario que acepta o uso de cookies facendo clic no botón habilitado para tal fin.
• Elaboración de perfís sobre as súas preferencias e intereses na navegación.
AXA emprega cookies de publicidade comportamental para almacenar aquela información do comportamento dos usuarios obtida a través da observación continuada dos seus hábitos de navegación, o cal nos permitirá desenvolver un perfil específico para amosar publicidade en función destes.
A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede, que permite que AXA proceda á elaboración do seu perfil baseado en información da súa navegación, segundo os seus hábitos de consumo.
Esta finalidade responde á necesidade de amosarlle produtos ou servizos con carácter publicitario nas distintas webs de navegación axustados ás súas necesidades reais, manter as preferencias escollidas no sitio web e medir o tráfico produto no sitio web. A información relativa ao seu perfil tratarase de xeito seguro e confidencial e procesarémola unicamente nos sistemas que analizan a información obtida de xeito automatizado. Por outra parte, vostede poderá, en calquera intre, manifestar a súa vontade de non ser obxecto do presente tratamento, exercitando o seu dereito de oporse a este.
• Atención e tramitación de solicitudes, dúbidas, queixas ou reclamacións.
o A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede para a presentación da súa solicitude a menos que a consulta se atope relacionada coa tarificación realizada ou o seguro contratado, caso no que a base que lexitima o tratamento é a execución de medidas precontractuais ou contractuais.
• No ramo de saúde, axudar o usuario a localizar o seu centro médico ou especialista máis próximo. Para utilizar o servizo de localización do Buscador de Cadro Médico de Saúde, o usuario pode permitir o acceso á súa localización actual para ofrecerlle unha listaxe dos centros médicos máis próximos á súa posición no momento da súa solicitude.
o A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede ao permitir o acceso á súa localización de maneira voluntaria. Alternativamente, tamén se lle ofrece ao usuario acceder ao servizo de localización do Buscador de Cadro Médico de Saúde sen necesidade de compartir esta información, introducindo manualmente código postal e provincia.
O usuario terá a posibilidade de acceder á propia configuración do navegador para deshabilitar a devandita función, revogando o permiso outorgado para compartir a súa localización.
2.2. Se vostede é potencial cliente e tarifica por calquera canle, AXA tratará os seus datos para as seguintes finalidades:
• Calcular o orzamento solicitado e levar a cabo o contacto, por medios electrónicos ou mediante atención telefónica posterior, para poder continuar coa subscrición do seguro, e prestarlle a axuda que precise para completar o seu proceso de subscrición ou informalo sobre o seguro escollido. En caso de non facilitar os datos, non poderemos realizar o devandito cálculo.
Así mesmo, se vostede é un potencial cliente interesado en seguros de auto, AXA poderá utilizar a información proporcionada durante o devandito proceso de tarificación da súa póliza, xunto con información estatística obtida a través de variables externas, para mellorar a xestión do seu proxecto dentro da compañía e axudar á contratación do seu seguro de auto.
o A base de lexitimación é a formalización, execución e xestión do proxecto de seguro solicitado por vostede, nos termos que se detallen nas condicións precontractuais (artigo 6.1.b RXPD). Os devanditos datos son necesarios para que poidamos ofrecerlle unha tarifa ou prima o máis axustada á súa situación real, así como para a prestación das coberturas contratadas de acordo co cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c. do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro.
A base de lexitimación para o proceso de mellora da xestión dos orzamentos solicitados de auto é o interese lexítimo de AXA. Este proceso é necesario para atender os orzamentos solicitados dunha maneira máis eficiente e axustada á súa situación real, permitindo unha xestión eficiente dos recursos e procesos internos de contratación de AXA, e para ofrecer unha mellor atención ás solicitudes de potenciais clientes de auto.
• Realizar as valoracións, seleccións, comprobacións e tarificacións de risco para o cálculo da prima da súa póliza de seguro. Este proceso axuda a tomar decisións xustas e responsables sobre a prima do seu seguro. Así pois, a devandita prima será menor canto máis favorables sexan os datos obtidos das categorías de información utilizadas para calculala, e acontecerá o contrario canto menos favorables sexan estes datos.
o A base de lexitimación é a aplicación de medidas precontractuais, a petición de vostede (artigo 6.1.b RXPD), e o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro, que lles impón ás compañías aseguradoras a obtención da información necesaria para a valoración do risco e determinación da prima.
o Este proceso de valoración do risco e tarificación poderá levarse a cabo mediante procesos automatizados, incluída a elaboración de perfís, e mediante unha análise de técnica estatística-actuarial que determine o seu perfil de risco. Se ben, nos supostos nos que utilicemos procesos automatizados, vostede terá dereito a obter intervención dunha persoa de AXA para avaliar a súa situación, expresar o seu punto de vista e interpoñer unha reclamación cando non estea conforme. Igualmente, AXA comproba periodicamente os métodos para o cálculo da prima dos seguros que lles ofrece aos interesados a fin de garantir que seguen a ser xustos, efectivos e imparciais. Sobre esta información, aplicaremos un algoritmo que nos indicará o risco asociado ao seu proxecto de seguro.
o Adicionalmente, poderemos consultar a información que conste nas nosas bases de datos e nas do resto de entidades do Grupo AXA con base no interese lexítimo de AXA para realizar as comprobacións que nos permitan determinar o risco en relación coa información facilitada por vostede, a derivada de relacións previas coas distintas entidades do Grupo AXA e o produto solicitado.
• Levar a cabo as pertinentes verificacións e comprobacións que permitan avaliar a posible fraude no momento precontractual da póliza, así como a súa solvencia.
o A base de lexitimación é o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro. Así mesmo, para evitar danos e consecuencias negativas para vostede, adoptáronse medidas técnicas e organizativas para reforzar a confidencialidade e seguridade desta información e o cumprimento dunha obriga legal, en particular, os artigos 66 e 100 da Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras así como a Lei 10/2010 de Prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo (para os produtos de Responsabilidade Civil e Transportes do ramo de Empresas), en relación coa identificación, medición e valoración do risco, así como a prevención da fraude.
Para iso, e de acordo coas políticas internas de AXA, realízanse análises da preexistencia de impagamentos ou actividades irregulares, tanto en relación coa Compañía como con outras entidades (a través da consulta de arquivos comúns para a avaliación da solvencia patrimonial e crédito ou dos arquivos comúns para a xestión e prevención da fraude).
o Adicionalmente, en relación coa base anterior, AXA atópase abeirada no interese lexítimo para previr a fraude e evitar prácticas anómalas que poidan provocar prexuízos económicos ou reputacionais.
• Elaboración de perfís con fins actuariais e de análise de mercado.
o A base de lexitimación é a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras (“LOSSEAR”) e durante a execución do contrato de seguro AXA poderá consultar arquivos comúns abeirados en códigos de conduta do sector asegurador para a elaboración de perfís con fins estatístico-actuariais necesarios para a determinación do risco e da prima do contrato de seguro, tanto no momento previo á súa contratación como durante a vixencia deste, en atención ás súas novas circunstancias persoais ou ao cambio da base técnica actuarial.
• Realización de enquisas de calidade ou opinión
o A base de lexitimación é o interese lexítimo para controlar a calidade dos servizos e avaliar a satisfacción dos seus clientes. AXA poderá dirixirse a vostede por calquera medio ou canle que vostede nos autorizase, para solicitarlle a súa valoración sobre os produtos e servizos ofertados e/ou adquiridos e a realización de análise desta información para a mellora dos servizos.
Este tratamento responde á necesidade de adaptar a súa operativa e os produtos e servizos ofertados ás preferencias e expectativas de vostede co compromiso de aumentar a calidade do servizo prestado, para o que é necesario coñecer a súa opinión.
En calquera intre vostede poderá rexeitar dar a súa valoración, así como comunicar a súa oposición a que o contacten con esta finalidade.
• Envío de información ou publicidade, ofertas e promocións, obsequios e campañas de fidelización, ou calquera outra actuación con carácter comercial (incluída a elaboración dun perfil comercial para tal fin), a través de correo postal, correo electrónico, teléfono, SMS ou outros medios electrónicos equivalentes, sobre os nosos produtos e servizos aseguradores propios, así como aseguradores e financeiros das entidades AXA Seguros Generales, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Aurora Vida, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Pensiones S.A., EGFP, Bidepensión EPSV e Winterthur EPSV. Conservaremos os seus datos durante como máximo dous anos despois, e seguirá recibindo estas comunicacións, a non ser que antes exercite o seu dereito de oposición ao tratamento con fins publicitarias.
o A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede para o envío de comunicacións comerciais a través de correo postal, correo electrónico, teléfono, SMS ou outros medios electrónicos equivalentes. Neste sentido, a propia Lei de Sociedade de Servizos de Información (en diante, a “LSSI”) permítelle ao prestador o envío de comunicacións comerciais referentes a produtos ou servizos da súa propia empresa que sexan similares aos que inicialmente foron obxecto de contratación co cliente.
o En todo intre poderá opoñerse ao tratamento dos seus datos para esta finalidade, de xeito gratuíto, e en cada comunicación electrónica realizada, vostede poderá darse de baixa para deixar de recibir este tipo de comunicacións. Así mesmo, o apartado “Dereitos” da presente Política describe o modo de solicitar a baixa deste tipo de comunicacións.
• Elaboración dun perfil sobre vostede, con fins analíticas, relacionadas cos procesos de negocio de AXA, a partir da información proporcionada no marco do proxecto de seguro. Este proceso permítenos coñecer o seu comportamento de navegación, previa aceptación da Política de cookies, comunicarlle, segundo o seu perfil de usuario, as ofertas que mellor poden adaptarse a vostede, así como dispor de novas variables de tarificación que puidesen inferirse dos seus hábitos de compra e consumo para poñer no seu coñecemento novos servizos ou coberturas vencellados ao produto subscrito por vostede, incluíndo, para esta última fin, datos e información proporcionados por terceiros.
o A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede e que permite que AXA proceda á elaboración do seu perfil baseado nas súas características persoais, a información da súa navegación, a información obtida referente ás súas necesidades ou preferencias que nos manifestou na adquisición dos produtos e a información obtida de terceiros, segundo os seus hábitos de consumo.
o Esta finalidade responde á necesidade, en función das análises realizadas, de outorgarlle unha xestión do produto solicitado máis axustada ás súas necesidades reais, incluíndo unha mellor tarificación e proposta de servizos vencellados ao produto subscrito. A información relativa ao seu perfil tratarase de xeito seguro e confidencial e procesarémola unicamente nos sistemas que analizan a información obtida de xeito automatizado. Por outra parte, vostede poderá, en calquera intre, manifestar a súa vontade de non ser obxecto do presente tratamento, exercitando o seu dereito de oporse a este.
2.3 Se vostede é potencial cliente do ramo de VIDA, e efectúa un cuestionario médico, AXA tratará os seus datos para as seguintes finalidades::
• Realización dun cuestionario de saúde para determinar o alcance das coberturas e as exclusións da súa póliza, facilitando unha axeitada e precisa valoración do risco.
o A base de lexitimación é a aplicación de medidas precontractuais, a petición de vostede (artigo 6.1.b RXPD), e o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador (Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro), que lles impón ao Tomador e Asegurados o deber de declarar, de acordo co cuestionario de saúde, as circunstancias coñecidas por el que puidesen influír na valoración do risco e determinación da prima.
o Adicionalmente, en relación coa base anterior, AXA atópase abeirada no interese lexítimo para previr a fraude e evitar prácticas anómalas que poidan provocar prexuízos económicos ou reputacionais, así como para detectar circunstancias que puidesen influír na valoración do risco.
• Xestionar a contratación do seguro e levar a cabo o contacto e atención polos medios habilitados para tal efecto informándoo en todo intre do estado da súa subscrición.
A base lexitimadora é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que vostede é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD).
Tamén o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador (Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro e a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras).
Tódolos datos que facilite na contratación e ao longo da súa relación connosco son necesarios para a formalización e xestión do seu contrato de seguro e os servizos asociados.• En caso de pólizas mediadas, sempre que tomador e asegurado sexan a mesma persoa, informar por parte de AXA o tomador sobre as exclusións da súa póliza, para que o tomador poida determinar e recibir as condicións do contrato de seguro. Así mesmo, AXA informará o tomador sobre as causas de sobreprima, sempre que o solicite expresamente. En caso de ser unha póliza directa, informar por parte de AXA o tomador sobre as exclusións da súa póliza, para que o tomador poida determinar e recibir as condicións do contrato de seguro. Así mesmo, AXA informará o tomador sobre as causas de sobreprima, sempre que o solicite expresamente.
o A base de lexitimación é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que vostede é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD) en conexión coa propia normativa do sector asegurador (Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro e a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras) e da Lei 22/2007, de 11 de xullo, sobre comercialización a distancia de servizos financeiros destinados aos consumidores que permite garantir a transparencia, claridade, detalle e precisión na información facilitada ao interesado de maneira previa á contratación.
• Ceder os seus datos a organismos públicos ou privados relacionados co sector asegurador con fins estatístico-actuariais e de prevención da fraude, na selección de riscos e na liquidación de sinistros.
o A base lexitimadora é o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador (Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro e a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras).
• Coñecer o seu estado de saúde actual e anterior á solicitude de prestación a partir da información e dos datos de carácter persoal contidos no cuestionario médico, na propia solicitude e nos informes médicos achegados polo propio asegurado ou por parte do Centro Sanitario que o atendese no intre da petición, para a xestión da cobertura contratada, e para o coñecemento do seu estado de saúde. A finalidade do tratamento tamén é poder analizar as circunstancias de saúde coñecidas e non declaradas polo asegurado no cuestionario médico completado na subscrición da póliza, que poidan ter afectado o seu estado de saúde e patoloxías diagnosticadas. Para estes supostos AXA valorará a aplicación de medidas correspondentes en materia de exclusións, primas ou anulacións.
o A base de lexitimación é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que vostede é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD) en conexión co cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c. do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador (Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro e a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras) que permitan a determinación da asistencia sanitaria, a indemnización que no seu caso procedese e o axeitado aboamento aos prestadores sanitarios ou o reintegro ao asegurado ou aos seus beneficiarios dos gastos de asistencia sanitaria no seu caso.
• Levar a cabo as pertinentes verificacións e comprobacións que permitan avaliar a prevención do branqueo de capitais e financiamento do terrorismo no intre precontractual da póliza, así como avaliar a súa solvencia.
o A base de lexitimación é o cumprimento das obrigas legais de AXA, como suxeito obrigado pola Lei 10/2010, de 28 de abril, de prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo, polo que verificará os datos persoais e llos comunicará aos organismos competentes, en cumprimento do disposto nesta normativa con motivo da realización do cuestionario médico.
o Adicionalmente, en relación coa base anterior, AXA atópase abeirada no interese lexítimo para previr o branqueo de capitais e evitar prácticas anómalas que poidan provocar prexuízos económicos ou reputacionais.
2.4 Se vostede é cliente e contrata por calquera canle, AXA tratará os seus datos para as seguintes finalidades:
• Formalización e xestión da póliza de seguros, e, en caso de acaecemento dun evento obxecto de cobertura, para a súa peritaxe e liquidación, a xestión do reaseguro e a xestión de queixas e reclamacións.
o Tódolos datos que facilite na contratación e ao longo da súa relación con AXA, incluídos os datos de saúde para xestionar os posibles eventos obxecto de cobertura, son necesarios para a formalización e xestión do seu contrato de seguro e os servizos asociados. A base lexitimadora é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que vostede é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD), así como o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro.
• Realizar as valoracións, seleccións, comprobacións e tarificacións de risco para o cálculo da prima da súa póliza de seguro, incluída a posibilidade de verificación a través de teleperitaxe para produto Auto e Fogar.
o A base de lexitimación é a aplicación de medidas contractuais, a petición de vostede (artigo 6.1.b RXPD), e o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro, que lles impón ás compañías aseguradoras a obtención da información necesaria para a valoración do risco e determinación da prima.
o Este proceso de valoración do risco e tarificación poderá levarse a cabo mediante procesos automatizados, incluída a elaboración de perfís, emprego de intelixencia artificial (para teleperitaxe) e mediante unha análise de técnica estatístico-actuarial que determine o seu perfil de risco. Se ben, nos supostos nos que utilicemos procesos automatizados, vostede terá dereito a obter intervención dunha persoa de AXA para avaliar a súa situación, expresar o seu punto de vista e interpoñer unha reclamación cando non estea conforme. Igualmente, AXA comproba periodicamente os métodos para o cálculo da prima dos seguros que lles ofrece aos interesados a fin de garantir que seguen a ser xustos, efectivos e imparciais. Sobre esta información, aplicaremos un algoritmo que nos indicará o risco asociado ao seu seguro.
o Adicionalmente, poderemos consultar a información que conste nas nosas bases de datos e nas do resto de entidades do Grupo AXA con base no interese lexítimo de AXA para realizar as comprobacións que nos permitan determinar o risco en relación coa información facilitada por vostede, a derivada de relacións previas coas distintas entidades do Grupo AXA e o produto solicitado.
o Igualmente, AXA consulta a información que conste nas nosas bases de datos e nas do resto de entidades do Grupo AXA, en concreto, de datos identificativos e datos sociodemográficos segundo o interese lexítimo de AXA, co fin de manter en todo momento os seus datos actualizados e velar pola súa exactitude, preservando a calidade necesaria derivada de relacións previas coas distintas entidades do Grupo AXA e o produto contratado.
• Levar a cabo as pertinentes verificacións e comprobacións que permitan avaliar a posible fraude no intre contractual da póliza, incluídas a teleperitaxe e a consulta dos arquivos de solvencia, así como a identificación da titularidade da conta bancaria en relación cos perceptores de pagamentos de prestacións.
o A base de lexitimación é o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro. Así mesmo, para evitar danos e consecuencias negativas para vostede, adoptáronse medidas técnicas e organizativas para reforzar a confidencialidade e seguridade desta información e o cumprimento dunha obriga legal, en particular, os artigos 66 e 100 da Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras así como a Lei 10/2010 de Prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo, en relación coa identificación, medición e valoración do risco, así como a prevención da fraude.
o Para iso, e de acordo coas políticas internas de AXA, realízanse análises da preexistencia de impagamentos ou actividades irregulares, tanto en relación coa Compañía como con outras entidades (a través da consulta de arquivos comúns para a avaliación da solvencia patrimonial e crédito ou dos arquivos comúns para a xestión e prevención da fraude). Tamén se levan a cabo comprobacións de titularidade das contas bancarias destino do pagamento de prestacións en relación cos perceptores destas.
o Adicionalmente, en relación coa base anterior, AXA atópase abeirada no interese lexítimo para previr a fraude e evitar prácticas anómalas que poidan provocar prexuízos económicos ou reputacionais.
• Nos ramos de vida e pensións, levar a cabo as pertinentes verificacións e comprobacións que permitan avaliar a prevención do branqueo de capitais e financiamento do terrorismo.
o A base de lexitimación é o cumprimento das obrigas legais de AXA, como suxeito obrigado pola Lei 10/2010, de 28 de abril, de prevención do branqueo de capitais e do financiamento do terrorismo, polo que verificará os datos persoais e llos comunicará aos organismos competentes, en cumprimento do disposto nesta normativa.
o Adicionalmente, en relación coa base anterior, AXA atópase abeirada no interese lexítimo para previr o branqueo de capitais e evitar prácticas anómalas que poidan provocar prexuízos económicos ou reputacionais.
• Elaboración de perfís con fins actuariais e de análise de mercado.
o A base de lexitimación é a Lei 20/2015, de 14 de xullo, de ordenación, supervisión e solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras (“LOSSEAR”) e durante a execución do contrato de seguro AXA poderá consultar arquivos comúns abeirados en códigos de conduta do sector asegurador para a elaboración de perfís con fins estatístico-actuariais necesarios para a determinación do risco e da prima do contrato de seguro, tanto no momento previo á súa contratación como durante a vixencia deste, en atención ás súas novas circunstancias persoais ou ao cambio da base técnica actuarial.
• Realización de enquisas de calidade ou opinión.
o A base de lexitimación é o interese lexítimo para controlar a calidade dos servizos e avaliar a satisfacción dos seus clientes. AXA poderá dirixirse a vostede por calquera medio ou canle que vostede nos autorizase, para solicitarlle a súa valoración sobre os produtos e servizos ofertados e/ou adquiridos e a realización de análise desta información para a mellora dos servizos.
Este tratamento responde á necesidade de adaptar a súa operativa e os produtos e servizos ofertados ás preferencias e expectativas de vostede co compromiso de aumentar a calidade do servizo prestado, para o que é necesario coñecer a súa opinión.
En calquera intre vostede poderá rexeitar dar a súa valoración, así como comunicar a súa oposición a que o contacten con esta finalidade.
• Envío de información ou publicidade, ofertas e promocións, obsequios e campañas de fidelización, ou calquera outra actuación con carácter comercial (incluída a elaboración dun perfil comercial para tal fin), a través de correo postal, correo electrónico, teléfono, SMS ou outros medios electrónicos equivalentes, así como por plataformas sociais (das que o cliente sexa usuario), sobre os nosos produtos e servizos aseguradores propios, así como aseguradores e financeiros das entidades AXA Seguros Generales, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Aurora Vida, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Pensiones S.A., EGFP, Bidepensión EPSV e Winterthur EPSV. O envío das comunicacións comerciais poderá realizarse mesmo unha vez finalizada a relación comercial se así o autoriza.
o A base de lexitimación é o interese lexítimo de AXA para o envío de comunicacións comerciais a través de correo postal, correo electrónico, teléfono, SMS ou outros medios electrónicos equivalentes, ou dentro das plataformas sociais nos termos descritos. Neste sentido, a propia Lei de Sociedade de Servizos de Información (en diante, a “LSSI”) permítelle ao prestador o envío de comunicacións comerciais referentes a produtos ou servizos da súa propia empresa que sexan similares aos que inicialmente foron obxecto de contratación co cliente.
o En todo intre poderá opoñerse ao tratamento dos seus datos para esta finalidade, de xeito gratuíto, e en cada comunicación electrónica realizada, vostede poderá darse de baixa para deixar de recibir este tipo de comunicacións. Así mesmo, o apartado “Dereitos” da presente Política describe o modo de solicitar a baixa deste tipo de comunicacións.
o Igualmente, AXA, con base no interese lexítimo, ao abeiro do artigo 6.1.f do RXPD, para o que se realizou unha ponderación dos dereitos fundamentais do interesado (dereito á protección de datos persoais, dereito á honra e á intimidade persoal e familiar) e o propio interese lexítimo de AXA, concluíndo que tales dereitos non quedan afectados, considera ademais que, como cliente, ten unha expectativa razoable para que lle enviemos información comercial que pode ser de interese para vostede, segundo o seu perfil de cliente, sen que con iso se produza unha actuación invasora dos seus dereitos e intereses. Procédese á elaboración dun perfil baseado nas súas características persoais (como sexo, idade ou datos socioeconómicos) e a información obtida das súas accións como usuario e, especialmente, da adquisición de produtos. A información relativa ao seu perfil tratarase de xeito seguro e confidencial e procesarémola unicamente nos sistemas que analizan a información obtida de xeito automatizado.
Por outra parte, vostede poderá, en calquera intre, manifestar a súa vontade de non ser obxecto do presente tratamento, exercitando o seu dereito de oporse a este.
• Elaboración dun perfil sobre vostede, con fins analíticas, así como para creación de audiencias de targeting, relacionadas cos procesos de negocio de AXA, a partir da información proporcionada no marco do proxecto de seguro. Este proceso permítenos coñecer o seu comportamento de navegación, previa aceptación da Política de cookies, comunicarlle, segundo o seu perfil de usuario, as ofertas que mellor poden adaptarse a vostede, así como dispor de novas variables de tarificación que puidesen inferirse dos seus hábitos de compra e consumo para poñer no seu coñecemento novos servizos ou coberturas vencellados ao produto subscrito por vostede, incluíndo, para esta última fin, datos e información proporcionados por terceiros.
o A base de lexitimación para a elaboración dun perfil sobre vostede con fins analíticas é o consentimento outorgado por vostede, que permite que AXA proceda á elaboración do seu perfil baseado nas súas características persoais, a información da súa navegación, a información obtida referente ás súas necesidades ou preferencias que nos manifestou na adquisición dos produtos e a información obtida de terceiros, segundo os seus hábitos de consumo.
o A base de lexitimación para a elaboración dun perfil sobre vostede para a creación de audiencias de targeting é o interese lexítimo de AXA, que permite que AXA proceda á elaboración do seu perfil baseado nas súas características persoais, a información da súa navegación, a información obtida referente ás súas necesidades ou preferencias manifestadas por vostede na adquisición dos produtos e información obtida de terceiros, segundo os seus hábitos de consumo.
o Esta finalidade responde á necesidade, en función das análises realizadas, de outorgarlle unha xestión do produto solicitado máis axustada ás súas necesidades reais, incluíndo unha mellor tarificación e proposta de servizos vencellados ao produto subscrito. A información relativa ao seu perfil tratarase de xeito seguro e confidencial e procesarémola unicamente nos sistemas que analizan a información obtida de xeito automatizado.
Por outra parte, vostede poderá, en calquera intre, manifestar a súa vontade de non ser obxecto do presente tratamento, exercitando o seu dereito de oporse a este.
• No ramo de saúde, axudar o cliente a localizar o seu centro médico ou especialista máis próximo. Para utilizar o servizo de localización do Buscador de Cadro Médico de Saúde, o cliente pode permitir o acceso á súa localización actual para ofrecerlle unha listaxe dos centros médicos máis próximos á súa posición no momento da súa solicitude.
o A base de lexitimación é o consentimento outorgado por vostede ao permitir o acceso á súa localización de maneira voluntaria. Alternativamente, tamén se lle ofrece ao cliente acceder ao servizo de localización do Buscador de Cadro Médico de Saúde sen necesidade de compartir esta información, introducindo manualmente código postal e provincia.
O cliente terá a posibilidade de acceder á propia configuración do navegador para deshabilitar a devandita función, revogando o permiso outorgado para compartir a súa localización.
2.5 Se vostede é un mediador que contacta por canle telefónica en relación coa xestión e tramitación dunha solicitude relacionada coa súa carteira de clientes, incluíndo un sinistro corporal, AXA tratará os datos que facilite para as seguintes finalidades:
• Xestionar e tramitar a súa solicitude relacionada coa súa carteira de clientes e, en caso dun sinistro corporal, para a peritaxe e liquidación deste, e a xestión de consultas, queixas e reclamacións.
• Tódolos datos que facilite ao longo da súa relación con AXA, incluídos os datos de saúde para xestionar os posibles sinistros, son necesarios para a formalización e xestión do contrato de seguro da súa carteira de clientes e os servizos asociados. A base lexitimadora é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que o cliente é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD), así como o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro.
2.6 Se vostede é un profesional, provedor, ou calquera terceiro que contacta por canle telefónica en relación coa xestión e tramitación dun sinistro corporal, AXA tratará os datos que facilite para as seguintes finalidades:
• Xestionar e tramitar a súa solicitude dun sinistro corporal, para a peritaxe e liquidación deste, e a xestión de solicitudes, consultas, queixas e reclamacións.
• Tódolos datos que facilite ao longo da súa relación con AXA, incluídos os datos de saúde para xestionar os posibles sinistros, son necesarios para a xestión do contrato de seguro do cliente e os servizos asociados. A base lexitimadora é a xestión e formalización do contrato de seguro solicitado e do que o cliente é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD), así como o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e o artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro.
2.7 Se vostede é un profesional, provedor co que se contacta para efectuar unha enquisa de calidade ou opinión, AXA tratará os datos que facilite para as seguintes finalidades::
• Coñecer o seu nivel de satisfacción e opinións de maneira individualizada, para mellorar a calidade do servizo ofrecido aos clientes, a través dos provedores de AXA.
o A base de lexitimación é o interese lexítimo en conexión co contrato de prestación de servizos formalizado con vostede, para controlar a calidade dos servizos e avaliar a satisfacción dos provedores. AXA poderá dirixirse a vostede, por calquera medio ou canle, para solicitarlle a súa valoración e opinións de maneira individualizada sobre os servizos prestados, e a realización da análise desta información para a súa mellora.
Este tratamento responde á necesidade de adaptar a súa operativa e os produtos e servizos ofertados ás preferencias e expectativas dos clientes co compromiso de aumentar a calidade do servizo prestado, para o que é necesario coñecer a súa opinión.
En calquera intre vostede poderá rexeitar dar a súa valoración, así como comunicar a súa oposición a que o contacten con esta finalidade.
2.8 Se vostede é un prexudicado que contacta por canle telefónica en relación coa xestión e tramitación dun sinistro corporal, AXA tratará os datos que facilite para as seguintes finalidades:
• Xestionar e tramitar a súa solicitude dun sinistro corporal, para a peritaxe e liquidación deste, e a xestión de consultas, queixas e reclamacións.
• Tódolos datos que facilite ao longo da súa relación con AXA, incluídos os datos de saúde para xestionar os posibles sinistros, son necesarios para a xestión do contrato de seguro do cliente e os servizos asociados. A base lexitimadora é a xestión do contrato de seguro e do que o cliente de AXA é parte integrante (artigo 6.1.b RXPD), así como o cumprimento de obrigas legais, conforme ao artigo 6.1.c do RXPD e ao artigo 8.1 da Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais en conexión coa propia normativa do sector asegurador, Lei 50/1980, de 8 de outubro, de Contrato de Seguro, Lei 20/2015, de 14 de xullo, de Ordenación, Supervisión e Solvencia das entidades aseguradoras e reaseguradoras e o baremo, aprobado pola Lei 35/2015, de 22 de setembro, de reforma do sistema para a valoración dos danos e perdas ás persoas en accidentes de circulación.
2.9 Se vostede accede aos edificios de AXA, AXA tratará a súa imaxe coa seguinte finalidade:
• Xestión do control de acceso ao edificio e outras funcións relacionadas coa vixilancia e a seguridade.
o Este tratamento é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento segundo o artigo 6.1.e) de RXPD, en conexión coa Lei 5/2014, de 4 de abril, de Seguridade Privada;
2.10 Se vostede nos comunica unha irregularidade ou conduta desaxeitada a través da canle de denuncias, AXA tratará os seus datos coa seguinte finalidade:
• Tramitar, pescudar e resolver a denuncia recibida a través da canle de denuncias.
A base lexitimadora é o consentimento do denunciante ao tratamento dos seus datos persoais cando comunica a denuncia por unha das vías da canle de denuncias que permite a identificación do denunciante.
Tamén o cumprimento das súas obrigas legais establecidas na Lei 2/2023, de 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción.
3. CATEGORÍA DOS DATOS
• Datos facilitados directamente por vostede no formulario ou canle telefónica:
Toda a información contida nas categorías de datos expostas atópase detallada ao longo do proceso de tarificación e contratación, en concreto:
o Datos identificativos.
o Datos de contacto.
o Datos socio-demográficos.
o Datos socio-culturais.
• Datos facilitados por vostede noutras canles ou vías:
o Datos sobre comportamento e interacción entre as partes:
Datos de redes sociais que vostede lle facilitase directamente a AXA.
Datos de navegación na web ou aplicacións móbiles a través de cookies ou outros dispositivos de almacenamento e recuperación de datos: información recadada da navegación que realice nestas, no caso de que aceptase o uso de cookies e tecnoloxías similares nos seus dispositivos.
Datos sobre a interacción e o comportamento do cliente coa compañía: respostas a enquisas de calidade, queixas e recomendacións.
Datos sobre as transaccións do cliente que revelan información sobre as transaccións financeiras, o historial dos produtos e servizos.
Datos financeiros para a verificación da titularidade bancaria dos clientes.
• Datos derivados da relación entre AXA e vostede e extraída de fontes de terceiros:
o Datos financeiros e de situación crediticia: Información recadada de ficheiros sobre solvencia patrimonial e crédito.
o Datos de ficheiros abeirados en códigos tipo do sector asegurador.
o Consulta de bases de datos de terceiros, incluíndo datos procedentes de rexistros oficiais relacionados co produto asegurado.
• Datos derivados da denuncia presentada a través da canle de denuncias:
o Datos identificativos do denunciante e, no seu caso, do denunciado.
o Datos persoais ou imaxes presentados coa denuncia.
• Adicionalmente, segundo o ramo no que se interesase, AXA tratará as seguintes categorías de datos:
o Para o ramo de fogar
Datos e/ou fotografías sobre a vivenda obxecto do seguro
o Para o ramo de motor
Datos e/ou fotografías sobre o vehículo obxecto do seguro
Datos sobre o permiso de conducir
Información sobre infraccións administrativas: consulta de bases de datos de terceiros, incluíndo datos procedentes de diarios e boletíns oficiais.
Datos de saúde en caso de sinistros corporais.
Datos sobre comportamento e interacción entre as partes intervenientes nun sinistro declarado na vixencia da póliza: datos de redes sociais ou aqueles que fixese manifestamente públicos no marco dunha pescuda para a prevención da fraude.
o Para o ramo de saúde
Datos sobre o seu estado de saúde.
Datos de xeolocalización, unicamente para coñecer a súa localización en relación coa finalidade prevista do Buscador de Cadro Medico de Saúde.
o Para o ramo de vida
Datos sobre o seu estado de saúde.
o Para o seguro de Incapacidade Laboral Temporal.
Datos sobre o seu estado actual e futuro de saúde.
o Para o seguro de Asistencia en viaxe
Datos de saúde en caso de sinistros corporais.
4. DESTINATARIOS DOS DATOS PERSOAIS
4.1. Para tódolos ramos.
Os datos persoais non se lles transmitirán a terceiros, agás nos seguintes supostos:
• En tarificación e contratación: prestadores de servizos profesionais, como por exemplo peritos, así como outros prestadores de servizos tecnolóxicos, provedores de bases de datos e de servizos derivados da relación contractual, cando sexa necesario para o cumprimento do contrato de seguro.
• En contratación: outras entidades aseguradoras e reaseguradoras para a execución e xestión do contrato de coaseguro e reaseguro.
• Aos organismos públicos ou privados relacionados co sector asegurador con fins estatístico-actuariais e de prevención da fraude, para a selección de riscos e para a liquidación de prestacións.
4.2. Para o ramo motor, e para o produto de frotas, no proceso de contratación::
Igualmente, AXA, de conformidade coa habilitación legal contida na LOSSEAR, poderá ceder os seus datos aos sistemas abeirados en códigos tipo do sector asegurador, ademais de aos seguintes sistemas creados coas Entidades Aseguradoras a través da asociación empresarial UNESPA:
• AXA comunicaralle os datos históricos das pólizas e sinistros ao Sistema de Información Histórico de Seguros de Automóbiles, do que é corresponsable do tratamento. A súa finalidade é facilitar, no momento da subscrición do contrato, información rigorosa e contrastada dos datos de sinistralidade mediante a posta en común da información obtida a través de pólizas e sinistros, dos últimos cinco anos, nos termos expresados na Lei de responsabilidade civil e seguro na circulación de vehículos de motor. Para o exercicio de dereitos de protección de datos, pode dirixirse a TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial Km 0,3 Las Rozas 28231 MADRID. Poderá atopar o resto de información de protección de datos nas webs de UNESPA (www.unespa.es) e TIREA (www.tirea.es).
• AXA comunicaralle os datos históricos de número de sinistros relacionados co seu seguro ou de sinistros nos que vostede se viu implicado ao Sistema de Información de Perda Total, Roubo e Incendio, do que é corresponsable do tratamento. A súa finalidade é facilitar a identificación automatizada de posibles situacións de anomalía e de risco de fraude, cooperar coas Forzas e Corpos de Seguridade ao facilitar a investigación de posibles delitos de roubo e estafa, entre outros, relacionados cos vehículos de motor asegurados, e cooperar con CENTRO ZARAGOZA, as Forzas e Corpos de Seguridade, a Dirección Xeral de Tráfico e a entidade aseguradora afectada na identificación e localización dos vehículos roubados e indemnizados. Para o exercicio de dereitos de protección de datos, pode dirixirse a TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial Km 0,3 Las Rozas 28231 MADRID. Poderá atopar o resto de información de protección de datos nas webs de UNESPA (www.unespa.es) e TIREA (www.tirea.es).
4.3. Para o ramo de fogar, e para os produtos de comunidades, oficinas, comercio, no proceso de contratación:
Igualmente, AXA, de conformidade coa habilitación legal contida na LOSSEAR, poderá ceder os seus datos aos sistemas abeirados en códigos tipo do sector asegurador, ademais de ao seguinte sistema creado coas Entidades Aseguradoras a través da asociación empresarial UNESPA:
• AXA comunicará os datos de sinistralidade relacionados co seu seguro e/ou o seu sinistro ao Sistema de Información de prevención da fraude en seguros de ramos diversos, entre os que está o seguro contratado por vostede ou o sinistro en que se viu vostede implicado, tendo a condición de corresponsable do tratamento do mencionado Sistema. A súa finalidade é a prevención e detección da fraude, ben previndo a AXA unha vez emitida a póliza, ben detectando a fraude xa cometida nos sinistros declarados. Así mesmo, a súa finalidade será cooperar coas Forzas e Corpos de Seguridade ao facilitar a pescuda de posibles delitos de roubo e estafa, entre outros, relacionados cos bens asegurados. Para o exercicio de dereitos de protección de datos, pode dirixirse a TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial Km 0,3 Las Rozas 28231 MADRID. Poderá atopar o resto de información de protección de datos nas webs de UNESPA (www.unespa.es) e TIREA (www.tirea.es).
5. TRANSFERENCIAS INTERNACIONAIS DE DATOS PERSOAIS
Informámolo de que AXA ten aprobadas unhas Normas Corporativas Vinculantes, trátase dun estándar recoñecido internacionalmente que proporciona unha axeitada protección na xestión dos datos de carácter persoal no ámbito dunha compañía multinacional. 16 autoridades de protección de datos europeas aprobaron estas normas, entre elas a Axencia Española de Protección de Datos. Dunha forma máis concreta, nas devanditas normas establécense unhas medidas similares para a protección de datos persoais obtidos no curso do negocio cando os devanditos datos deban transferirse dentro das compañías do Grupo. Así mesmo, en AXA adoptáronse uns compromisos en materia de protección de datos.
Os seus datos persoais poderán comunicárselles a destinatarios situados en países fóra do Espazo Económico Europeo, incluíndo países que non proporcionan un nivel de protección de datos equivalente ao da Unión. Porén, nestes casos, estes trataranse con escrupuloso cumprimento da lexislación europea e española e, así mesmo, implementaranse as garantías que lle indicamos a continuación:
Categoría de destinatario: Entidades do Grupo AXA, por exemplo, AXA Business Services Pvt. Ltd. País: India; Garantía: Normas Corporativas Vinculantes. Pode consultalas aquí
Categoría de destinatario: Prestadores de servizos tecnolóxicos e de márketing País: EE.UU.; Garantía: Cláusulas Contractuais Tipo, adoptadas pola Comisión Europea o 4 de xuño de 2021 (Texto pertinente para os efectos do EEE) (2021/914/UE). Pode consultalas aquí
6. DEREITOS
Como titular dos datos, e en calquera intre, vostede ten dereito a dirixirse a AXA, Exercicio dereitos de privacidade – Atención Cliente, rúa Emilio Vargas, 6, 28043, Madrid ou ao enderezo de email buzon.lopd@axa.es, para exercitar os seguintes dereitos:
• Dereito de acceso
Vostede ten dereito a que AXA o informe sobre se está a tratar ou non os seus datos persoais e, en tal caso, poder acceder aos devanditos datos e recibir información sobre os fins para que os se tratan, as categorías de datos afectados polo tratamento, os destinatarios aos que se lles comunicaron os seus datos persoais e o prazo previsto de conservación dos datos, entre outra información.
• Dereito de rectificación e supresión
Vostede ten dereito a solicitar a supresión de datos persoais, sempre que se cumpran os requisitos legais de aplicación, e a rectificación dos datos inexactos que o concirnan cando, entre outros motivos, estes xa non sexan necesarios para os fins para os que se recolleron.
• Dereito á limitación do tratamento
En determinadas circunstancias (por exemplo, en caso de que o solicitante impugne a exactitude dos seus datos, mentres se verifica a exactitude destes), vostede pode solicitar que se limite o tratamento dos seus datos persoais, tratándose estes unicamente para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
• Dereito de revogación do consentimento
Tamén ten dereito a revogar o consentimento prestado en calquera intre.
• Dereito de oposición total ou parcial ao tratamento.
Vostede ten dereito a oporse ao tratamento en calquera intre, por motivos relacionados coa súa situación particular, en caso de que o tratamento estea baseado no noso interese lexítimo ou no interese lexítimo dun terceiro (incluíndo o tratamento que teña por obxecto a mercadotecnia directa e a elaboración dos correspondentes perfilados). Neste caso, AXA cesará no tratamento, agás acreditación de motivos lexítimos.
• Dereito á portabilidade dos seus datos
Vostede ten dereito a recibir os datos persoais que lle facilitase a AXA, nun formato estruturado, común e de lectura mecánica, e a poder transmitirllos a outro responsable do tratamento sen que o responsable ao que llos facilitase llo impida, nos supostos legalmente previstos para estes efectos.
• Decisións individuais automatizadas
Así mesmo, ademais dos dereitos mencionados no contexto daqueles tratamentos que impliquen a adopción de decisións automatizadas, incluída a elaboración de perfís, vostede ten dereito a obter intervención humana por parte de AXA e a expresar o seu punto de vista e a impugnar a decisión.
• Outros
Igualmente, cando se transfiran datos persoais a un terceiro país ou a unha organización internacional, terá dereito a que o informen sobre como se pode acceder ou obter copia das garantías axeitadas relativas á transferencia. Para calquera dúbida ou cuestión adicional sobre o exercicio dos seus dereitos ou, en xeral, sobre o tratamento dos seus datos persoais, pode contactar co noso delegado de protección de datos en DPOAXA@axa.es
Finalmente, vostede terá dereito a presentar unha reclamación ante unha autoridade de control nacional (Axencia española de protección de datos na R/ Jorge Juan, 6 28001- Madrid ou tfno. 912663517) ou autonómica respectiva.
Se vostede non desexa a gravación das súas interaccións telefónicas, deberá encher o seguinte formulario relativo á súa solicitude. Pregámoslle que facilite toda a información requirida no formulario para que se atenda debidamente a súa petición.
7. PROCEDENCIA
7.1. En fase tarificación
Para tódolos ramos:
Coa información que vostede nos proporciona directamente (por exemplo, a través de formularios, solicitude da póliza, etc.), obteremos información sobre os seus hábitos de navegación en caso de que vostede consinta. Ademais, accederemos a arquivos sobre solvencia patrimonial e crédito para obter información sobre a súa solvencia. Igualmente, consultaremos arquivos abeirados en códigos tipo do sector asegurador con finalidades de avaliación de risco e prevención da fraude. Para os ramos de fogar e de motor, así mesmo, obteremos datos publicados polos rexistros oficiais relacionados co produto asegurado.
No caso de que os datos facilitados se refiran a outras persoas físicas distintas do Tomador/Asegurado, o tomador manifesta de forma expresa que as informou e obtivo o seu consentimento previo para o tratamento dos seus datos de acordo coas finalidades previstas na póliza.
Para os ramos de saúde, vida e motor:
No caso de que os datos se refiran a outras persoas físicas, e en concreto a menores de idade ou incapacitados xudicialmente, se o Tomador/Asegurado non é o representante legal do menor ou do incapacitado xudicial, garante que conta co consentimento expreso deste antes da sinatura do presente acordo.
7.2 En fase contratación:
Para tódolos ramos:
Coa información que vostede nos proporciona directamente (por exemplo, a través de formularios, solicitude da póliza, fotografías do vehículo ou vivenda para teleperitaxe, etc.), obteremos información sobre os seus hábitos de navegación en caso de que vostede consinta. Ademais, accederemos a arquivos sobre solvencia patrimonial e crédito para obter información sobre a súa solvencia. Igualmente, consultaremos arquivos abeirados en códigos tipo do sector asegurador con finalidades de avaliación de risco e prevención da fraude.
No caso de que os datos facilitados se refiran a outras persoas físicas distintas do Tomador/Asegurado, o asegurado manifesta de forma expresa que as informou e obtivo o seu consentimento previo para o tratamento dos seus datos de acordo coas finalidades previstas na póliza.
Para os ramos de saúde, vida e motor:
No caso de que os datos se refiran a outras persoas físicas, e en concreto a menores de idade ou incapacitados xudicialmente, se o Tomador/Asegurado non é o representante legal do menor ou do incapacitado xudicial, garante que conta co consentimento expreso deste antes da sinatura do presente acordo.
Para o ramo de motor:
Adicionalmente, para o ramo motor obteremos información de vostede das seguintes fontes:
• Sitios web respecto dos datos feitos manifestamente públicos polo solicitante (en particular, en redes sociais) para a prevención da fraude.
• Datos relativos a infraccións administrativas, publicadas en diarios e boletíns oficiais, de bases de datos de terceiros.
Para o ramo de fogar e para o seguro de incapacidade laboral temporal, así mesmo, obteremos datos publicados polos rexistros oficiais relacionados co produto asegurado.
8. 7,8. PRAZOS DE CONSERVACIÓN
AXA conservará os seus datos persoais tratados dependendo da fase na que se atope:
Tarificación. Realización proxecto de seguro (120 días dende que realizou a cotización)
Tarificación. Consentimento publicidade (2 anos si consentiu o tratamento para o envío de comunicacións comerciais.)
Contratación. 10 anos, a contar dende a anulación da póliza ou a última xestión do sinistro, de acordo co prazo aplicable en función das distintas normativas vixentes en materia de contrato de seguro.
Todo isto sen prexuízo de que o devandito prazo poida ampliarse cando vostede así o autorice expresamente ou existan tratamentos particulares derivados da relación contractual que sigan vixentes con posterioridade ao devandito prazo.
En relación coas imaxes tomadas por sistemas de videovixilancia, conservaranse durante un mes dende a súa captación, agás cando tivesen que conservarse para acreditar a comisión de actos que atenten contra a integridade de persoas, bens ou instalacións.
En relación cos datos persoais identificativos do denunciante comunicados a través da canle de denuncias, conservaranse no sistema de denuncias durante o prazo de 1 mes a partir da comunicación.
Última actualización: Outubro 2023