Medidas de apoio para clientes damnificados pola DANA...

Co obxectivo de acompañar os nosos clientes tras a DANA, dende AXA imos activar unhas medidas excepcionais para brindarlles o noso apoio aos clientes afectados por este fenómeno meteorolóxico, minimizando os danos e facilitando a súa recuperación.

Estas medidas aplican a clientes residentes nos 68 códigos postais da Comunidade Valenciana e Letur definidos no BOE 268, de 6 de novembro de 2024.

Dispositivo especial para a tramitación de sinistros

Teléfono especial para atender tódolos danos ocasionados polo temporal, co fin de axilizar ao máximo os trámites coa compañía e ante o Consorcio de Compensación de Seguros. Atenderase a clientes tanto de AXA, como de Direct Seguros e Agrupació/Atlantis.

900 901 282

Reforzamos os nosos equipos de Call Center e a nosa rede de provedores

Co obxectivo de axilizar a atención personalizada e rápida a tódolos clientes afectados por este fenómeno. Así mesmo, reforzamos os servizos de peritaxe e reparación impulsando a teleperitaxe así como a asistencia na estrada.

932 534 078

Bono “Substitúe o teu vehículo” (ata o 31/12/2025)

Bono de axuda para a adquisición de novas pólizas en AXA para clientes que perdesen o seu vehículo pola dana (previamente indemnizados polo Consorcio de Compensación de Seguros por perda total).

null

Conxelamos o prezo da súa renovación

AXA manterá a prima de renovación dos seguros de Auto, Fogar, Comunidades, Comercio, Oficinas e Industrias só para os clientes dos códigos postais afectados pola dana e con sinistros consorciables.

null

Liña de apoio psicolóxico gratuíto

Dirixido aos clientes afectados con horario de luns a venres de 9:00 a 21:00 h

null

Fondo de emerxencia solidario a través da Cruz Vermella Española

- Activamos un fondo de emerxencia solidario que acada uns 150.000 euros grazas á achega da compañía e a colaboración de empregados e axentes.
- Doazóns de 5 € por cada participación de empregados nas carreiras Ponlle freo.
- Organizamos voluntariados para repartir comida e subministracións nas zonas afectadas.

null

Para coñecer os detalles de cada unha destas medidas contacta co teu mediador de seguros.