Kexen eta erreklamazioen arreta-zerbitzua

Polizen jaulkipenarekin eta kobrantzarekin, zure ezbeharraren jarraipenarekin edo lehentasunezko kanal horien bidez behar duzun beste edozein kudeaketarekin zerikusia duen edozein gorabehera konpontzen lagundu nahi dizugu, eta erantzun arin bat eman.

Aurreko kasuren batean arreta jaso ondoren, hartutako erabakiarekin edo jarduketarekin pozik ez bazaude, kexa eta erreklamazioetara jo dezakezu idazki baten bidez.

& nbsp;

Nork jo dezake Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzura?

Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzura jo dezake Hartzailea, Aseguratua, onuraduna, Hirugarren kaltetua edo aurrekoetatik edozeinen kausaduna den pertsona fisiko edo juridiko orok, bai eta pentsio-planen parte-hartzaileek eta onuradunek eta inbertitzaileek ere.

 

Nola jo Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzura

Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzura jo dezakezu honako datu hauek jasotzen dituen idazki baten bidez:

    • Erreklamatzailearen identifikazioa.
    • Kontratuaren eta/edo ezbeharraren identifikazioa edo erreferentzia.
    • Kexa edo erreklamazioa eragin duten arrazoiak.
    • Ordezkaritzaren, sailaren edo agentearen identifikazioa, kexa edo erreklamazioa bere jardunaren ondorio bada
    • Egiten den eskaera.
    • Adierazpenaren arabera, erreklamatzaileak ez daki kexa edo erreklamazioa administrazio-prozeduraren, arbitraje-prozeduraren edo prozedura judizialaren bidez gauzatzen ari denik.
    • Lekua, data eta erreklamatzailearen sinadura.

    Erreklamatzaileak, idazkiarekin batera, kasuarekin zerikusia duten eta bere esku dauden dokumentu-frogak aurkeztu beharko ditu.

    Idazkia helbide honetara bidali behar da:
    Servicio de Atención de Quejas y Reclamaciones del Grupo AXA
    Calle Emilio Vargas, 6
    28043 - Madrid

    Inprimaki honen bidez edo centro.reclamaciones@axa.es helbidera idatziz.


    Kexa- edo erreklamazio-idazkia gure edozein bulegotan ere aurkez daiteke. Zure kexak edo erreklamazioak arintzeko, bereziki prestatutako inprimaki bat jartzen dugu zure eskura gure bulego guztietan. Inprimaki horrek ECO/734/2004 Aginduan eta Kexak eta Erreklamazioak Artatzeko Zerbitzuaren funtzionamendu-araudian eskatzen diren baldintza formalak betetzen ditu.

    & nbsp;

    Erreklamazioa nola izapidetzen den

    Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzuak hartu izanaren adierazpena egiten du, eta erreklamaziogileari eta AXA Taldeko sail edo zerbitzuei behar dituen aurrekari eta informazio guztiak eskatu ahal izango dizkie.

    Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzuak kasua aztertu eta gehienez HILABETEKO epean ematen du ebazpena, erreklamazioa Bezeroaren Defentsarako Zerbitzuan aurkezten den egunetik zenbatzen hasita.

    Epe hori igaro eta erantzunik eman ez bada, kexa edo erreklamazioa ezetsi egin dela ulertuko da.

    Erreklamatzailea Kexei eta erreklamazioei erantzuteko zerbitzuaren erabakiarekin ados ez badago, edo hilabeteko epea igarotzen bada erantzunik gabe, Finantza-zerbitzuen erreklamazio-zerbitzura jo ahal izango du:

    1. Servicio de Reclamaciones de la Dirección General de Seguros y Fondo de Pensiones. Paseo de la Castellana, 44 - 28046 - Madrid
      http://www.dgsfp.mineco.es
       
    2. Comisionado para la Defensa del Inversor. Paseo de la Castellana, 19 - 28046 - Madrid
      https://www.cnmv.es/

     

    Dagokion Erreklamazio-zerbitzura jo ahal izateko, kexa edo erreklamazioa aldez aurretik Kexei eta erreklamazioei arreta emateko zerbitzuan aurkeztu izana egiaztatu behar da, eta hura aurkeztu zenetik hilabeteko epea igaro dela justifikatu behar da, eta ez dela ebatzi edo erreklamazioa onartzea ukatu dela, edo erreklamazioa guztiz edo partzialki ezetsi dela.

  • Reglamento para la defensa del cliente del Grupo AXA PDF (105KB)

Europako Batzordeak kontsumoaren arloko online erreklamazioak ebazteko plataforma bat jartzen du kontsumitzaileen eskura, eta kontsumitzaile gisa plataforma hori erabil dezake.