Pribatutasun-politika

PRIBATUTASUN-POLITIKA

Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorraren arabera, gure Pribatutasun-politikaren berri ematen dizugu.

Aplikatu beharreko legeria Espainiakoa da, eta Aseguruen eta Pentsio Funtsen Zuzendaritza Nagusia, Ekonomia Ministerioaren eta gainbegiratze-erakundearen mendekoa dena.

1. TRATAMENDUAREN ARDURADUNA

Jakinarazten dizugu zure datu pertsonalak tratamendu-arduradun hauek tratatuko dituztela, interesatu zaren arloaren arabera:

Bizitzaren arlorako:

• AXA AURORA VIDA, S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS IFK A-48464606 eta sozietatearen helbidea Urkixoren Zumardia kalea, 78, behe-solairua 48013 Bilbo, Bizkaia (Espainia) dituena.

Pentsioen arlorako:

• AXA PENSIONES, S.A. ENTIDAD GESTORA DE FONDOS DE PENSIONES Sociedad unipersonal, IFK: A-60975711 eta sozietatearen helbidea Urkixoren Zumardia kalea 78, behe-solairua 48013 Bilbo, Bizkaia (Espainia) dituena.

Gainerako arloetarako:

• AXA SEGUROS GENERALES S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, IFK: A60917978 eta sozietatearen helbidea Monseñor Palmer kalea, 1 07014, Palma Mallorcakoa (Espainia) dituena eta Palma Mallorcako merkataritza-erregistroan izena emanda dagoena, 2325 Liburukia, 97 Folioa, PM-61041 Orria

Aurrerantzean, guztiak “AXA”.

Zure datu pertsonalen tratamendu leial eta gardena zaintzeko, AXA Datuak Babesteko ordezkari bat du, eta helbide honetan jar zaitezke harekin harremanetan: dpoaxa@axa.es.

2. TRATAMENDUAREN LEGITIMAZIOAREN XEDEAK ETA OINARRIAK

Zauden unearen arabera, jarraian zehazten diren xedeetarako tratatuko ditu datuak AXAk:

2.1. webgunearen erabiltzailea bazara, AXAk helburu hauetarako tratatuko ditu datuak:

• Webgunearen mantentzea.

o Legitimazio-oinarria interes legitimoa da, ekipoaren eta sarearen arteko komunikazioa ahalbidetzeko, Webgunean eskatutako zerbitzua emateko (erabiltzaile gisa saioa hastea eta ondoren identifikatzea, esaterako) eta erabiltzailearen interfazea pertsonalizatzeko.

o Helburu hori bat dator AXAk webgunean edukia erakusteko duen beharrarekin eta sartzen diren erabiltzaileen erabilgarritasuna hobetzearekin.

• Nabigazio-portaeraren analisia.

Analisi horretarako, AXAk lehen zatiko cookie analitikoak erabiliko ditu, lortu nahi den helburua lortzeko ezinbestekoa eta garrantzitsua den informazioa soilik bidali eta tratatuko duela bermatuz, pribatutasuna gordetze aldera.


Berme hau eskaintzeko, AXAk enkriptatu egiten du datu pertsonaltzat jotzen duen informazio guztia.

Lehen eskuko cookie analitikoei esker, AXAk, datu horien arduradun gisa, gure webgunean sartzen diren erabiltzaileen trafikoa neurtu eta kuantifikatu dezake, erabiltzaileen jarraipena egin eta haien portaera aztertuta, iragarkien eragina kuantifikatzea barne. Era berean, orri ezagunenak eta ez hain ezagunak zein diren kuantifikatzeko aukera eskaintzen dute erabiltzaile gisa duzun esperientzia eta webgunearen funtzionalitatea hobetzeko.

Informazio gehiago lortzeko, joan gure cookieen politikara .

o Legitimazio-oinarria erabiltzaileak emandako berariazko onespena da, xede horretarako gaitutako botoia sakatzean cookieen erabilera onartuta.

• Nabigazio-hobespenei eta -interesei buruzko profilak egitea.

AXAk portaeraren araberako publizitate-cookieak erabiltzen ditu erabiltzaileen portaerari buruzko informazioa biltegiratzeko, nabigazio-ohiturak etengabe behatuz, eta, horri esker, profil espezifiko bat gara dezakegu, horren araberako publizitatea erakusteko.

o Legitimazio-oinarria zuk emandako baimena da, eta AXAk zure nabigazioari buruzko informazioan oinarritutako profila prestatuko du, zure kontsumo-ohituren arabera.

o Helburu horrek honako hauei erantzuten die: nabigazio-webguneetan publizitate-izaera duten produktuak edo zerbitzuak erakusteko beharrari (zure benetako beharretara egokituta), webgunean aukeratutako lehentasunei eusteko beharrari eta webguneko produktu-trafikoa neurtzeko beharrari. Zure profilari buruzko informazioa seguru eta konfidentzialtasunez tratatuko da, eta modu automatizatuan lortutako informazioa aztertzen duten sistemetan soilik prozesatuko dira. Bestalde, noiznahi adieraz dezakezu tratamendu honen helburu ez duzula izan nahi, eta gauza dezakezu aurka egiteko eskubidea.

• Eskaerak, kexak edo erreklamazioak jasotzea eta tramitatzea.

o Legitimazio-oinarria zure eskaera aurkezteko emandako onespena da, emandako tarifarekin edo kontratatutako aseguruarekin erlazionatutako kontsulta bat dagoenean izan ezik, kasu horretan tratamendua legitimatzen duen oinarria aurrekontratuko edo kontratuko neurriak exekutatzea da.

• Osasunaren arloan, erabiltzaileari gertueneko mediku-zentro edo espezialista bat aurkitzen laguntzea. Osasun-medikuen koadroaren bilatzaileko kokapen-zerbitzua erabiltzeko, erabiltzaileak bere uneko kokapena atzitzeko baimena eman dezake eskaera egiten duen uneko kokapenetik gertuen dauden mediku-zentroen zerrenda eskaintzeko.

o Legitimazio-oinarria kokapena atzitzea borondatez onartzean emandako onespena da. Horrez gain, Osasun-medikuen koadroaren bilatzailearen kokapen-zerbitzuan sartzeko aukera ere eskaintzen zaio erabiltzaileari, kokapenaren informazio hori eman partekatu gabe, posta-kodea edo probintzia eskuz idatzita.
Erabiltzaileak nabigatzailearen ezarpenetan sar daiteke funtzio hori desgaitzeko, eta horrela, kokapena partekatzeko emandako baimena baliorik gabe utziko du.

2.2. Balizko bezero bat bazara eta edozein kanal erabiliz tarifak ezagutu nahi badituzu, AXAk honako xede hauetarako erabiliko ditu datuak:

• Eskatutako aurrekontua kalkulatu eta harremanarekin jarraitu, bitarteko elektronikoen bidez, ondorengo telefono bidezko arretaren bidez aseguruaren harpidetzarekin jarraitzeko, harpidetzeko prozesua osatzeko behar duzun laguntza emateko edo aukeratutako aseguruari buruzko informazioa emateko. Datu horiek ematen ez badituzu, ezin dugu kalkulu hori egin.

Era berean, auto-asegurua interesatzen zaion balizko bezero bat bazara, zure polizari tarifa bat zehazteko prozesu horretan emandako informazioa kanpoko aldagaiak erabili lortutako informazio estatistikoarekin batera erabil dezake AXAk, konpainiako zure proiektuaren kudeaketa hobetzeko eta auto-asegurua kontratatzen laguntzeko.

o Legitimazio-oinarria eskatu duzun aseguru-proiektua formalizatzea, gauzatzea eta kudeatzea da, kontratuaren aurreko baldintzetan zehazten den moduan (DBEOren 6.1.b artikulua). Datu horiek beharrezkoak dira zure benetako egoerara ondoen egokitzen den tarifa edo prima bat eskaini ahal izateko, bai eta kontratatutako estaldurak legezko betebeharrak betez emateko ere, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu Pertsonalak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, aseguru-sektorearen araudiari lotuta, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea.

Auto-aseguruari buruz eskatutako aurrekontuen kudeaketa hobetzeko prozesurako legitimazio-oinarria da AXAren interes legitimoa. Prozesu hau beharrezkoa da eskatutako aurrekontuak modu efizienteagoan eta benetako egoerari egokituago egiteko, baliabideen eta AXAren barneko kontratazio-prozesuen kudeaketa eraginkorra egiteko eta auto-aseguruen balizko bezeroen eskaerei arreta hobea emateko.

• Aseguru-polizaren prima kalkulatzeko balorazioak, hautapenak, egiaztapenak eta arrisku-tarifak egitea. Prozesuak zure aseguruaren primari buruzko erabaki zuzen eta arduratsuak hartzen laguntzen du. Horrela, bada, prima hori txikiagoa izango da kalkulatzeko erabilitako informazio-kategorietatik lortutako datuak hobeak diren heinean, eta kontrakoa gertatuko da datu horiek kaskarragoak izan ahala.

o Legitimazio-oinarria da kontratu aurreko neurriak aplikatzea, zuk eskatuta (DBEOren 6.1.b artikulua), eta legezko betebeharrak betetzea, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu pertsonalak babesteari eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta, aseguratzaileei arriskua baloratzeko eta prima erabakitzeko beharrezko informazioa lortzea eskatzen diena.

o Arriskua baloratzeko eta tarifak ezartzeko prozesu hori automatizatutako prozesuen bidez egin ahal izango da, profilak egitea baren, eta zure arrisku-profila erabakitzen duen estatistikaren eta analisi tekniko aktuario baten bidez. Alabaina, prozesu automatizatuak erabiltzen ditugun kasuetan, AXAko norbaiten esku-hartzea lortzeko eskubidea izango duzu zure egoera ebaluatzeko, zure ikuspuntua emateko eta erreklamazio bat jartzeko ados ez zaudenean. Era berean, AXAn aldizka interesdunei eskainitako aseguruen prima kalkulatzeko metodoak egiaztatuko ditugu, bidezkoak, eraginkorrak eta inpartzialak izaten jarraitzen dutela bermatzeko. Informazio horri buruz, zure aseguru-proiektuari lotutako arriskua adieraziko digun algoritmo bat aplikatuko dugu.

o Gainera, gure Datu-baseetan eta AXA Taldeko gainerako entitateen datu-baseetan agertzen den informazioa kontsultatu ahal izango dugu AXAren interes legitimoan oinarrituta, eman duzun informazioaren, AXA Taldeko beste erakundeekin izan dituzun harremanetatik eratorritakoen eta eskatutako produktuaren arabera arriskua erabaki ahal izateko egiaztapenak egin ahal izateko.

• Poliza aurrekontratatzeko unean balizko iruzurra ebaluatu ahal izateko dagozkion egiaztapenak egitea, baita zure kaudimena ebaluatzea ere.

o Oinarri legitimatzailea legezko betebeharrak betetzea da, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta, eta zuretzat kalterik eta ondorio negatiborik ez izateko, informazio horren konfidentzialtasuna eta segurtasuna indartzeko eta legezko betebeharrari jarraikiz, bereziki, Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legeko 66. eta 100. artikuluak, kapitalak zuritzea eta terrorismoa finantzatzeko prebentzioari buruzko 10/2010 legea (Enpresen arloko Erantzukizun zibileko eta garraioko produktuetarako), arriskua identifikatzeko, neurtzeko eta baloratzeko, baita iruzurra prebenitzeko ere.
Horretarako, eta AXAren barne-politikei jarraikiz, Konpainiarekin zein beste erakunde batzuekin aurrez ordaindu gabeko kuotak edo ezohiko jarduerak dauden aztertzen dira (ondarearen eta kredituaren edo fitxategi komunen kaudimena ebaluatzeko, kudeatu eta iruzurra prebenitzeko).

o Gainera, aurrekoari jarraikiz, AXA interes legitimoan babesten da iruzurra prebenitzeko eta kalte ekonomikoak edo izen-ona kaltetu dezaketen ezohiko jardunbideak saihesteko.

• Xede aktuarioekin eta merkatua aztertzeko xedez profilak egitea.

o Legitimazioaren oinarria Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea (“EABAGKL”) eta AXA aseguruaren kontratuaren gauzatzeak aseguratzaileen sektoreko jardunbide-kodeetan aintzat hartutako fitxategi komunak kontsultatu ahal izango dituzte, xede estatistiko eta aktuarioekin profilak egiteko, aseguru-kontratuaren arriskua eta prima erabakitzeko beharrezkoak direnak, bai kontratatu aurretik bai bere indarraldian, zure egoera pertsonal berriei edo oinarri tekniko aktuarioko aldaketari erantzunez.

• Kalitate- edo iritzi-inkestak egitea

o Legitimazio-oinarria zerbitzuen kalitatea kontrolatzeko eta zure bezeroen gogobetetzea ebaluatzeko duen interes legitimoa da. AXAk zuregana jo dezake, zuk baimendu diguzun edozein bide edo kanalen bidez, eskainitako eta/edo eskuratutako produktu eta zerbitzuei buruzko balorazioa eskatzeko eta zerbitzuak hobetzeko informazio horren azterketa egiteko.
Tratamendu horrek bere eragiketak eta eskainitako produktuak eta zerbitzuaren hobespenak eta itxaropenak moldatzeko beharrari erantzuten dio, emandako zerbitzuaren kalitatea hobetzeko konpromisoarekin, eta horretarako zure iritzia jakin behar da.
Edozein unetan, zure balorazioa emateari uko egin diezaiokezu, baita xede horretarako zurekin harremanetan jartzeari uko egiten diozula jakinarazi ere.

• Informazioa edo publizitatea, eskaintzak eta promozioak, sariak eta fidelizazio-kanpainak edo izaera komertzialeko beste edozein jarduera (xede horretarako profil komertzial bat egitea barne), posta elektroniko, telefono, SMS edo beste edozein bitarteko elektroniko parekideren bidez, gure produktu eta zerbitzu aseguratzaileei buruz, baita AXA Seguros Generales, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Aurora Vida, S.A. de Seguros y Reaseguros y AXA Pensiones S.A., EGFP, Bidepensión EPSV y Winterthur EPSV entitateen aseguratzaileei eta finantzarioei buruz ere. Zure datuak gehienez bi urtez gordeko dira, komunikazio horiek jasotzen jarraituko duzu, publizitate-xedeetarako tratamenduari uko egiteko eskubidea gauzatzen duzunean izan ezik.

o Legitimazioaren oinarria posta elektronikoaren, telefono, SMS edo beste bitarteko elektroniko baliokideen bidez komunikazio komertzialak bidaltzeko zuk emandako onespena da. Zentzu horretan, Informazioaren Zerbitzuen Sozietatearen Legeak (aurrerantzean, “IZSL”) bezeroak hasieran kontratatu zituen enpresaren antzeko produktuei edo zerbitzuei buruzko komunikazio komertzialak bidaltzeko aukera ematen dio zerbitzu-hornitzaileari.

o Une oro aurka egin ahal izango diozu zure datuak tratatzeari, xede horretarako, doan, eta egindako komunikazio elektroniko bakoitzean, baja hartu ahal izango duzu halako komunikazioak jasotzeari uzteko. Era berean, Politika honen “Eskubideak” atalean, halako komunikazioetan baja hartzeko modua deskribatzen da.

• AXA negozio-prozesuekin lotuta, zuri buruzko profila egitea, analisien xedeekin, aseguru-proiektuaren esparruan emandako informazioarekin. Prozesu horri esker, zure nabigazio-portaera ezagut dezakegu, Cookieen politika onartu aurretik, zure erabiltzaile-profilaren arabera, zuri hobeto egokitutako eskaintzen berri eman diezazukegu, baita zure erosteko eta kontsumitzeko ohituretan eragina izan dezaketen tarifa-aldagai berriak eskaini ere zuk harpidetutako produktuari lotutako zerbitzu edo estaldura berriak jakinarazteko, eta azken xede horretarako, hirugarrenek emandako datuak eta informazioa gehituta.

o Legitimazioaren oinarria eman duzun onespena da eta aukera ematen du AXAk zure profila egiteko zure ezaugarri pertsonaletan, nabigazio-informazioan, hirugarrenetatik lortutako produktuak erostean adierazi dituzun zure beharrei edo hobespenei buruz lortutako informazioan eta zure kontsumo-ohituretan oinarrituta.

o Xede horrek, egindako analisien arabera, eskatutako produktuaren kudeaketa zure benetako beharrei gehien egokitzen zaien egindako analisien beharrari erantzuten die, tarifak hobeak eta harpidetutako produktuari lotutako zerbitzuen proposamen bat barne. Zure profilari buruzko informazioa seguru eta konfidentzialtasunez tratatuko da, eta modu automatizatuan lortutako informazioa aztertzen duten sistemetan soilik prozesatuko dira. Bestalde, noiznahi adieraz dezakezu tratamendu honen helburu ez duzula izan nahi, eta gauza dezakezu aurka egiteko eskubidea.

2.3. BIZITZA arloko balizko bezero bat bazara eta mediku-galdetegi bat egiten baduzu, AXAk honako xede hauetarako erabiliko ditu datuak:

• Osasun-galdetegi bat egitea estalduren irismena eta polizatik kanpo zer geratzen den erabakitzeko, arriskuaren balorazio egoki eta zehatza egiteko.

o Legitimazio-oinarria da kontratu aurreko neurriak aplikatzea, zuk eskatuta (DBEOren 6.1.b artikulua), eta legezko betebeharrak betetzea, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu pertsonalak babesteari eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera (Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea), arriskuaren balorazioan eta priman eragina izan dezaketen ezagutzen diren arazoak aitortzeko betebeharra ezartzen die Hartzaileari eta Aseguratuei.

o Gainera, aurrekoari jarraikiz, AXA interes legitimoan babesten da iruzurra prebenitzeko eta kalte ekonomikoak edo izen-ona kaltetu dezaketen ezohiko jardunbideak saihesteko, baita arriskuaren balorazioan eragina izan dezaketen arazoak hautemateko ere.

• Aseguruaren kontratazioa kudeatzea eta xede horretarako gaitutako bitartekoen bidez harremanetan jartzea eta arreta ematea, harpidetzaren egoeraren berri emanez une oro.

o Legitimazio-oinarria eskatutako aseguru-kontratuaren kudeaketa eta formalizazioa da, eta zu horren parte zara (DBEOren 6.1.b artikulua).

o Baita legezko betebeharrak betetzea ere, DBEOren 6.1.c. artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta (Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea eta Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea). Kontratazioan emandako datu guztiak eta gurekin duzun erlazioan, beharrezkoak dira zure aseguru-kontratua eta lotutako zerbitzuak gauzatzeko eta kudeatzeko.

• Bitarteko polizen kasuan, eta hartzailea eta aseguratua pertsona bera bada, AXAk hartzaileari jakinarazi beharko dio bere polizaren bazterketei buruz, hartzaileak aseguru-kontratuaren baldintzak zehaztu eta jaso ahal izan ditzan. Era berean, AXAk hartzaileari gainprimaren arrazoien berri emango dio, berariaz hala eskatzen badu.

• Zuzeneko polizen kasuan, eta hartzailea eta aseguratua pertsona bera bada, AXA-k hartzaileari jakinarazi beharko dio bere polizaren bazterketei buruz, hartzaileak aseguru-kontratuaren baldintzak zehaztu eta jaso ahal izan ditzan. Era berean, AXAk hartzaileari gainprimaren arrazoien berri emango dio, berariaz hala eskatzen badu.

o Legitimazio-oinarria eskatutako aseguru-kontratua kudeatzea eta formalizatzea da, eta zu haren parte zara (DBEOren 6.1.b artikulua), aseguru-sektorearen araudiarekin berarekin lotuta (50/1980 Legea, urriaren 8koa, Aseguru Kontratuari buruzkoa, eta 20/2015 Legea, uztailaren 14koa, aseguru- eta berraseguru-erakundeen antolamenduari, gainbegiraketari eta kaudimenari buruzkoa) eta 22/2007 Legea, uztailaren 11koa, kontsumitzaileentzako finantza-zerbitzuak urrutitik merkaturatzeari buruzkoa, kontratazioaren aurretik interesdunari emandako informazioaren gardentasuna, argitasuna, xehetasuna eta zehaztasuna bermatzeko.

• Sektore aseguratzailearekin lotutako erakunde publiko edo pribatuei datuak ematea xede estatistiko eta aktuarioekin eta iruzurra prebenitzeko xedearekin, arriskuak hautatzeko eta ezbeharrak likidatzeko.

o Baita legezko betebeharrak betetzea ere, DBEOren 6.1.c. artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta (Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea eta Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea).

• Prestazio-eskaeraren aurreko eta egungo osasun-egoera ezagutzea, mediku-galdetegian, eskabidean bertan eta aseguratuak berak edo eskaera egin duen unean artatu duen osasun-zentroak emandako txosten medikoetan jasotako informaziotik eta datu pertsonaletatik abiatuta, kontratatutako estaldura kudeatzeko eta haren osasun-egoera ezagutzeko. Tratamenduaren helburua, halaber, aseguratuak polizaren harpidetzan osatutako mediku-galdetegian ezagutzen dituen eta aitortu ez dituen osasun-inguruabarrak aztertu ahal izatea da, baldin eta bere osasun-egoerari eta diagnostikatutako patologiei eragin badiete. Kasu horietarako, AXAk baztertzeko, primak ezartzeko edo baliogabetzeko neurriak aplikatuko ote dituen baloratuko du.

o Legitimazioaren oinarria eskatutako aseguru-kontratua kudeatzea eta formalizatzea da, eta zu haren parte zara (DBEOren 6.1.b artikulua), legezko betebeharrak betetzearekin lotuta, DBEOren 6.1.c. artikuluarekin eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluarekin bat etorriz, aseguru-sektorearen araudiarekin berarekin lotuta (Aseguru-kontratuari buruzko urriaren 8ko 50/1980 Legea eta Aseguru- eta berraseguru-erakundeen antolamenduari, gainbegiraketari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea), osasun-laguntza zehazteko, hala badagokio, bidezko kalte-ordaina emateko eta osasun-emaileei edo, hala badagokio, aseguratuari edo haren onuradunei osasun-laguntzako gastuak itzultzeko.

• Poliza aurrekontratatzeko unean kapitalak zuritzea eta terrorismoa finantzazioa prebenitzea ebaluatu ahal izateko dagozkion egiaztapenak egitea, baita zure kaudimena ebaluatzea ere.

o Legitimazio-oinarria AXAren legezko betebeharrak betetzea da, Kapitalak zuritzea eta terrorismoa finantzatzea prebenitzeari buruzko apirilaren 28ko 10/2010 Legeak behartutako subjektu gisa. Hori dela eta, datu pertsonalak egiaztatuko ditu eta erakunde eskudunei jakinaraziko dizkie, araudi honetan xedatutakoa betez, mediku-galdetegia egiten denean.

o Gainera, aurrekoari jarraikiz, AXA interes legitimoan babesten da kapitalak zuritzea prebenitzeko baita kalte ekonomikoak edo izen-ona kaltetu dezaketen ezohiko jardunbideak saihesteko ere.

2.4 Bezero bat bazara eta edozein kanal erabiliz kontratatu baduzu, AXAk honako xede hauetarako erabiliko ditu datuak:

• Aseguru-poliza gauzatzea eta kudeatzea eta, estaldura jaso dezakeen gertaera bat gertatuz gero, peritatzeko eta likidatzeko, berraseguruak kudeatzeko eta kexak eta erreklamazioak kudeatzeko.

o Kontratazioan emandako datu guztiak eta AXArekin duzun erlazioan, estaldura jaso dezaketen balizko gertaerak kudeatzeko osasun-datua barne, beharrezkoak dira zure aseguru-kontratua eta lotutako zerbitzuak gauzatzeko eta kudeatzeko. Legitimazio-oinarria eskatutako aseguru-kontratuaren kudeaketa eta formalizazioa da, eta zu horren parte zara (DBEOren 6.1.b artikulua). Baita legezko betebeharrak betetzea ere, DBEOren 6.1.c. artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta.

• Aseguru-polizaren prima kalkulatzeko balorazioak, hautapenak, egiaztapenak eta arrisku-tarifak egitea, Auto eta Etxea produktuetan teleperitazio bidez egiaztatzeko aukera barne.

o Legitimazio-oinarria da kontratuzko neurriak aplikatzea, zuk eskatuta (DBEOren 6.1.b artikulua), eta legezko betebeharrak betetzea, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu pertsonalak babesteari eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta, aseguratzaileei arriskua baloratzeko eta prima erabakitzeko beharrezko informazioa lortzea eskatzen diena.

o Arriskua baloratzeko eta tarifak ezartzeko prozesu hori automatizatutako prozesuen bidez egin ahal izango da, profilak egitea, adimen artifiziala erabiltzea (teleperitatzerako) barne, eta zure arrisku-profila erabakitzen duen estatistikaren eta analisi tekniko aktuario baten bidez. Alabaina, prozesu automatizatuak erabiltzen ditugun kasuetan, AXAko norbaiten esku-hartzea lortzeko eskubidea izango duzu zure egoera ebaluatzeko, zure ikuspuntua emateko eta erreklamazio bat jartzeko ados ez zaudenean. Era berean, AXAn aldizka interesdunei eskainitako aseguruen prima kalkulatzeko metodoak egiaztatuko ditugu, bidezkoak, eraginkorrak eta inpartzialak izaten jarraitzen dutela bermatzeko. Informazio horri buruz, zure aseguruari lotutako arriskua adieraziko digun algoritmo bat aplikatuko dugu.

o Gainera, gure Datu-baseetan eta AXA Taldeko gainerako entitateen datu-baseetan agertzen den informazioa kontsultatu ahal izango dugu AXAren interes legitimoan oinarrituta, eman duzun informazioaren, AXA Taldeko beste erakundeekin izan dituzun harremanetatik eratorritakoen eta eskatutako produktuaren arabera arriskua erabaki ahal izateko egiaztapenak egin ahal izateko.

o Gainera, AXAk gure datu-baseetan eta AXA Taldearen gainerako entitateen datu-baseetan dagoen informazioa kontsultatzen dugu, zehazki, identifikazio-datuak eta datu sozial eta demografikoak AXAren interes legitimoaren arabera, zure datuak une oro eguneratuta mantentzeko eta zehatzak direla zaintzeko, AXA Taldeko hainbat erakunderekin aurrez izandako harremanetatik eta kontratatutako produktutik eratorritako beharrezko kalitatea zainduz.

 

• Behar diren egiaztapenak eta egiaztapenak egitea, polizaren kontratu-unean egon daitekeen iruzurra ebaluatzeko, teleperitazioa barne, eta kaudimen-fitxategiak kontsultatzea, bai eta banku-kontuaren titulartasuna identifikatzea ere, prestazioen ordainketen hartzaileei dagokienez.

 

o Oinarri legitimatzailea legezko betebeharrak betetzea da, DBEOren 6.1.c artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta, eta zuretzat kalterik eta ondorio negatiborik ez izateko, informazio horren konfidentzialtasuna eta segurtasuna indartzeko eta legezko betebeharrari jarraikiz, bereziki, Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legeko 66. eta 100. artikuluak, arriskua identifikatzeko, neurtzeko eta baloratzeko, baita iruzurra prebenitzeko ere.

o Horretarako, eta AXAren barne-politikei jarraikiz, Konpainiarekin zein beste erakunde batzuekin aurrez ordaindu gabeko kuotak edo ezohiko jarduerak dauden aztertzen dira (ondarearen eta kredituaren edo fitxategi komunen kaudimena ebaluatzeko, kudeatu eta iruzurra prebenitzeko). Prestazioen jasotzaileekin lotuta, prestazioen ordainketaren helburuko banku-kontuen titulartasuna ere egiaztatzen da.

o Gainera, aurrekoari jarraikiz, AXA interes legitimoan babesten da iruzurra prebenitzeko eta kalte ekonomikoak edo izen-ona kaltetu dezaketen ezohiko jardunbideak saihesteko.

• Bizitza- eta pentsio-arloetan, kapital-zuriketaren eta terrorismoaren finantzaketaren prebentzioa ebaluatzeko behar diren egiaztapenak egitea.

o Legitimazio-oinarria AXAren legezko betebeharrak betetzea da, Kapitalak zuritzea eta terrorismoa finantzatzea prebenitzeari buruzko apirilaren 28ko 10/2010 Legeak behartutako subjektu gisa. Hori dela eta, datu pertsonalak egiaztatuko ditu eta erakunde eskudunei jakinaraziko dizkie, araudi honetan xedatutakoa betez.

o Gainera, aurrekoari jarraikiz, AXA interes legitimoan babesten da kapitalak zuritzea prebenitzeko baita kalte ekonomikoak edo izen-ona kaltetu dezaketen ezohiko jardunbideak saihesteko ere.

• Xede aktuarioekin eta merkatua aztertzeko xedez profilak egitea.

o Legitimazioaren oinarria Erakunde aseguratzaileen eta berraseguratzaileen antolakuntzari, gainbegiratzeari eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea (“EABAGKL”) eta AXA aseguruaren kontratuaren gauzatzeak aseguratzaileen sektoreko jardunbide-kodeetan aintzat hartutako fitxategi komunak kontsultatu ahal izango dituzte, xede estatistiko eta aktuarioekin profilak egiteko, aseguru-kontratuaren arriskua eta prima erabakitzeko beharrezkoak direnak, bai kontratatu aurretik bai bere indarraldian, zure egoera pertsonal berriei edo oinarri tekniko aktuarioko aldaketari erantzunez.

• Kalitate- edo iritzi-inkestak egitea.

o Legitimazio-oinarria zerbitzuen kalitatea kontrolatzeko eta zure bezeroen gogobetetzea ebaluatzeko duen interes legitimoa da. AXAk zuregana jo dezake, zuk baimendu diguzun edozein bide edo kanalen bidez, eskainitako eta/edo eskuratutako produktu eta zerbitzuei buruzko balorazioa eskatzeko eta zerbitzuak hobetzeko informazio horren azterketa egiteko.
Tratamendu horrek bere eragiketak eta eskainitako produktuak eta zerbitzuaren hobespenak eta itxaropenak moldatzeko beharrari erantzuten dio, emandako zerbitzuaren kalitatea hobetzeko konpromisoarekin, eta horretarako zure iritzia jakin behar da.
Edozein unetan, zure balorazioa emateari uko egin diezaiokezu, baita xede horretarako zurekin harremanetan jartzeari uko egiten diozula jakinarazi ere.

• Informazioa edo publizitatea, eskaintzak eta promozioak, sariak eta fidelizazio-kanpainak edo izaera komertzialeko beste edozein jarduera (xede horretarako profil komertzial bat egitea barne), posta elektroniko, telefono, SMS edo beste edozein bitarteko elektroniko parekideren bidez, baita plataforma sozialen bidez ere (bezeroa erabiltzailea dena ere), gure produktu eta zerbitzu aseguratzaileei buruz, baita AXA Seguros Generales, S.A. de Seguros y Reaseguros, AXA Aurora Vida, S.A. de Seguros y Reaseguros y AXA Pensiones S.A., EGFP, Bidepensión EPSV y Winterthur EPSV entitateen aseguratzaileei eta finantzarioei buruz ere. Harreman komertziala amaitu ostean ere, komunikazio komertzialak bidali ahal izango dira, horretarako baimena ematen baduzu.

o Legitimazioaren oinarria posta elektronikoaren, telefono, SMS edo beste bitarteko elektroniko baliokideen bidez, edo plataforma sozialetan zehaztutako baldintzetan barne, gizarte komunikazio komertzialak bidaltzeko AXAren interes legitimoa da.  Zentzu horretan, Informazioaren Zerbitzuen Sozietatearen Legeak (aurrerantzean, “IZSL”) bezeroak hasieran kontratatu zituen enpresaren antzeko produktuei edo zerbitzuei buruzko komunikazio komertzialak bidaltzeko aukera ematen dio zerbitzu-hornitzaileari.
o Une oro aurka egin ahal izango diozu zure datuak tratatzeari, xede horretarako, doan, eta egindako komunikazio elektroniko bakoitzean, baja hartu ahal izango duzu halako komunikazioak jasotzeari uzteko. Era berean, Politika honen “Eskubideak” atalean, halako komunikazioetan baja hartzeko modua deskribatzen da.

o Era berean, AXAk, interes legitimoan oinarrituta, DBEOren 6.1.f artikuluaren babesean, interesdunaren funtsezko eskubideak ponderatu ditu (datu pertsonalak babesteko eskubidea, ohorea eta intimitate pertsonal eta familiarra) eta AXAren interes legitimoa, eta ondorioztatu du eskubide horiei ez diela eragiten; gainera, uste dugu, bezero gisa, arrazoizko itxaropen batzuk dituzula interesgarria izan dakizukeen informazio komertziala bidaltzeko, bezeroaren zure profila kontuan hartuta, horrekin zure eskubideen eta interesen jarduera inbaditzaile bat eragin gabe. Zure ezaugarri pertsonaletan oinarritutako profil bat egingo da (adibidez, sexua, adina edo datu sozioekonomikoak) eta erabiltzaile gisa eta, bereziki, produktuak erostean lortutako informazioarekin. Zure profilari buruzko informazioa seguru eta konfidentzialtasunez tratatuko da, eta modu automatizatuan lortutako informazioa aztertzen duten sistemetan soilik prozesatuko dira.
Bestalde, noiznahi adieraz dezakezu tratamendu honen helburu ez duzula izan nahi, eta gauza dezakezu aurka egiteko eskubidea.

• AXA negozio-prozesuekin lotuta, zuri buruzko profila egitea, baita analisien xedeekin baita targeting publikoak sortzeko ere, aseguru-proiektuaren esparruan emandako informazioarekin. Prozesu horri esker, zure nabigazio-portaera ezagut dezakegu, Cookieen politika onartu aurretik, zure erabiltzaile-profilaren arabera, zuri hobeto egokitutako eskaintzen berri eman diezazukegu, baita zure erosteko eta kontsumitzeko ohituretan eragina izan dezaketen tarifa-aldagai berriak eskaini ere zuk harpidetutako produktuari lotutako zerbitzu edo estaldura berriak jakinarazteko, eta azken xede horretarako, hirugarrenek emandako datuak eta informazioa gehituta.

o Helbide analitikoekin zuri buruzko profil bat egiteko legitimazioaren oinarria eman duzun onespena da eta aukera ematen du AXAk zure profila egiteko zure ezaugarri pertsonaletan, nabigazio-informazioan, hirugarrenetatik lortutako produktuak erostean adierazi dituzun zure beharrei edo hobespenei buruz lortutako informazioan eta zure kontsumo-ohituretan oinarrituta.

o    Targeting publikoak sortzeko zuri buruzko profil bat egiteko legitimazioaren oinarria da AXAren interes legitimoa, eta baimena ematen diozu AXAri zure profila egiteko zure ezaugarri pertsonaletan, nabigazio-informazioan, hirugarrenetatik lortutako produktuak erostean adierazi dituzun zure beharrei edo hobespenei buruz lortutako informazioan eta zure kontsumo-ohituretan oinarrituta.

o Xede horrek, egindako analisien arabera, eskatutako produktuaren kudeaketa zure benetako beharrei gehien egokitzen zaien egindako analisien beharrari erantzuten die, tarifak hobeak eta harpidetutako produktuari lotutako zerbitzuen proposamen bat barne. Zure profilari buruzko informazioa seguru eta konfidentzialtasunez tratatuko da, eta modu automatizatuan lortutako informazioa aztertzen duten sistemetan soilik prozesatuko dira.
Bestalde, noiznahi adieraz dezakezu tratamendu honen helburu ez duzula izan nahi, eta gauza dezakezu aurka egiteko eskubidea.

• Osasunaren arloan, bezeroari gertueneko mediku-zentro edo espezialista bat aurkitzen laguntzea. Osasun-medikuen koadroaren bilatzaileko kokapen-zerbitzua erabiltzeko, bezeroak bere uneko kokapena atzitzeko baimena eman dezake eskaera egiten duen uneko kokapenetik gertuen dauden mediku-zentroen zerrenda eskaintzeko.

o Legitimazio-oinarria kokapena atzitzea borondatez onartzean emandako onespena da. Horrez gain, Osasun-medikuen koadroaren bilatzailearen kokapen-zerbitzuan sartzeko aukera ere eskaintzen zaio bezeroari, kokapenaren informazio hori eman partekatu gabe, posta-kodea edo probintzia eskuz idatzita.

Bezeroak nabigatzailearen ezarpenetan sar daiteke funtzio hori desgaitzeko, eta horrela, kokapena partekatzeko emandako baimena baliorik gabe utziko du.

2.5 Telefono-kanal bidez harremanetan jartzen zaren bitartekaria bazara, zure bezero-zorroarekin lotutako eskaera bat kudeatzeko eta izapidetzeko, gorputz-ezbehar bat barne, AXAk ematen dituzun datuak tratatuko ditu honako helburu hauetarako::

• Bere bezero-zorroarekin lotutako eskaera kudeatzea eta izapidetzea, eta, gorputz-ezbeharren bat gertatuz gero, hura peritatzeko eta likidatzeko, eta kontsultak, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko.

• AXArekin duzun erlazioan emandako datu guztiak balizko ezbeharrak kudeatzeko osasun-datua barne, beharrezkoak dira bere bezero-zorroaren aseguru-kontratua eta lotutako zerbitzuak gauzatzeko eta kudeatzeko. Legitimazio-oinarria eskatutako aseguru-kontratuaren kudeaketa eta formalizazioa da, eta bezeroa horren parte da (DBEOren 6.1.b artikulua). Baita legezko betebeharrak betetzea ere, DBEOren 6.1.c. artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta.

2.6 Gorputz-ezbehar baten kudeaketarekin eta izapideekin lotuta telefono-bidez harremanetan jartzen den profesional, hornitzaile edo hirugarren bat bazara, AXAk ematen dizkizun datuak tratatuko ditu helburu hauetarako:

• Gorputz-ezbeharren baten eskaera kudeatzea eta izapidetzea peritatzeko eta likidatzeko, eta eskaerak, kontsultak, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko.

• AXArekin duzun erlazioan emandako datu guztiak, balizko ezbeharrak kudeatzeko osasun-datua barne, beharrezkoak dira bezeroaren aseguru-kontratua eta lotutako zerbitzuak kudeatzeko. Legitimazio-oinarria eskatutako aseguru-kontratuaren kudeaketa eta formalizazioa da, eta bezeroa horren parte da (DBEOren 6.1.b artikulua). Baita legezko betebeharrak betetzea ere, DBEOren 6.1.c. artikuluaren eta Datu Pertsonalen Babeserako eta eskubide digitalen bermeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikuluaren arabera, Aseguru-kontratuen urriaren 8ko 50/1980 Legea, sektore aseguratzaileko araudiarekin lotuta.

2.7 Profesionala bazara, kalitate- edo iritzi-inkesta bat egiteko harremanetan jartzen zaren hornitzailea, AXAk honako helburu hauetarako ematen dituen datuak tratatuko ditu:

• Zure gogobetetze-maila eta iritziak banan-banan ezagutzea, AXAren hornitzaileen bidez bezeroei eskaintzen zaien zerbitzuaren kalitatea hobetzeko.

o Legitimazio-oinarria da zurekin formalizatutako zerbitzu-prestazioko kontratuarekin lotutako interes legitimoa, zerbitzuen kalitatea kontrolatzeko eta hornitzaileen gogobetetzea ebaluatzeko. AXAk zugana jo ahal izango duzu, edozein bitarteko edo bide erabiliz, emandako zerbitzuei buruzko balorazioa eta iritziak banan-banan eskatzeko, eta informazio hori aztertzeko, zerbitzu horiek hobetzeko.
Tratamendu horrek bere eragiketak eta eskainitako produktuak eta zerbitzuaren hobespenak eta bezeroaren itxaropenak moldatzeko beharrari erantzuten dio, emandako zerbitzuaren kalitatea hobetzeko konpromisoarekin, eta horretarako bere iritzia jakin behar da.
Edozein unetan, zure balorazioa emateari uko egin diezaiokezu, baita xede horretarako zurekin harremanetan jartzeari uko egiten diozula jakinarazi ere.

2.8Gorputz-ezbehar baten kudeaketarekin eta izapideekin lotuta telefono-bidez harremanetan jartzen den kaltetu bat bazara, AXAk ematen dizkizun datuak tratatuko ditu helburu hauetarako:

• Gorputz-ezbeharren baten eskaera kudeatzea eta izapidetzea peritatzeko eta likidatzeko, eta kontsultak, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko.

• AXArekin duzun erlazioan emandako datu guztiak, balizko ezbeharrak kudeatzeko osasun-datua barne, beharrezkoak dira bezeroaren aseguru-kontratua eta lotutako zerbitzuak kudeatzeko. Legitimazio-oinarria aseguru-kontratuaren kudeaketa da eta AXA bezeroa horren parte da (DBEOren 6.1.b artikulua). Halaber, legezko betebeharrak betetzea, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorraren 6.1.c.artikulua eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoaren 8.1 artikulua betez, aseguru-sektorearen araudiarekin berarekin lotuta, Aseguru Kontratuari buruzko urriaren 8ko 50/1980 Legea, Aseguru- eta berraseguru-erakundeen antolamendu, gainbegiraketa eta kaudimenari buruzko uztailaren 14ko 20/2015 Legea eta zirkulazio-istripuetan pertsonei eragindako kalteak eta galerak baloratzeko sistema erreformatzeko irailaren 22ko 35/2015 Legearen bidez onartutako baremoa.

2.9 AXA eraikinetara sartzen bazara, AXAk zure irudia tratatuko duzu helburu honekin:

• Eraikinerako sarbidea eta zaintzarekin eta segurtasunarekin lotutako beste funtzio batzuk kudeatzeko.

o Tratamendu hori beharrezkoa da DBEOren 6.1.e) artikuluan oinarrituta interes publikoaren alde edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoak gauzatzeko, Segurtasun Pribatuari buruzko apirilaren 4ko 5/2014 Legeari lotuta;

2.10 Salaketa-kanalaren bidez irregulartasun edo jokabide desegokiren bat jakinarazten badiguzu, AXAk helburu honekin tratatuko ditu zure datuak:  

• Salaketen kanalaren bidez jasotako salaketa izapidetzea, ikertzea eta ebaztea.
Oinarri legitimatzailea salatzaileak bere datu pertsonalak tratatzeko emandako baimena da, salaketa salatzailearen identifikazioa ahalbidetzen duen salaketa-kanalaren bideetako baten bidez jakinarazten duenean.

Era berean, otsailaren 20ko 2/2023 Legean ezarritako legezko betebeharrak betetzea (2/2023 Legea, Arau-hausteei eta ustelkeriaren aurkako borrokari buruzko informazioa ematen duten pertsonen babesa arautzen duena).

 

3. DATUEN KATEGORIA

• Inprimakian edo telefono bidez zuk zuzenean emandako datuak:

Adierazitako datuen kategorietan dagoen informazio oro tarifen eta kontratazio-prozesuan xehatzen da, zehazki:

o Identifikazio-datuak.

o Harremanetarako datuak.

o Datu sozial eta demografikoak.

o Datu sozial eta kulturalak.

• Zuk beste kanal edo bide batzuetan emandako datuak:

o Portaerari eta aldeen arteko interakzioari buruzko datuak:

 AXAri zuzenean emandako sare sozialen datuak.

  Cookieeak edo datuak biltegiratzeko eta berreskuratzeko beste gailu batzuen bidez emandako webguneko edo aplikazio mugikorretako nabigazio-datuak: webguneetan egindako nabigazioan bildutako informazioa, gailuetan cookieak eta antzekoak erabiltzea onartu baduzu.

 Bezeroak konpainiarekin duen interakzioari eta portaerari buruzko datuak: kalitate-inkesten erantzunak, kexak eta gomendioak.

 Finantza-transakzioei buruzko informazioa eta produktuen eta zerbitzuen historia ematen duten bezeroaren transakzioei buruzko datuak.

Bezeroen banku-titulartasuna egiaztatzeko finantza-datuak.

• AXAren eta zure arteko erlaziotik eratorritako datuak eta hirugarrenen iturrietatik ateratakoak:

o Finantzei eta kreditu-egoerari buruzko datuak: Ondare-kaudimenari eta kredituari buruz fitxategietan bildutako informazioa.

o Aseguratzaileen sektoreko kodeetan babestutako fitxategien datuak.

o Hirugarren datu-baseen kontsulta, aseguratutako produktuarekin lotutako erregistro ofizialetatik datozen datuak barne.

• Salaketa-kanalaren bidez aurkeztutako salaketatik eratorritako datuak:

o Salatzailearen eta, hala badagokio, salatuaren identifikazio-datuak.

o Salaketarekin batera aurkeztutako datu pertsonalak edo irudiak.

• Horrez gain, interesa izan duen arloaren arabera, AXAk honako datu-kategoria hauek tratatuko ditu:

o Etxeko arlorako

 Aseguruaren xede den etxebizitzari buruzko datuak eta/edo argazkiak

o Motorraren arlorako

 Aseguruaren xede den ibilgailuari buruzko datuak eta/edo argazkiak

 Gidabaimenari buruzko datuak

 Arau-hauste administratiboei buruzko informazioa: hirugarrenen datu-baseak kontsultatzen dira, egunkari eta aldizkari ofizialetako datuak barne.

 Osasun-datuak gorputz-ezbeharren bat gertatuz gero.

 Portaerari eta aldeen arteko interakzioari buruzko datuak poliza indarrean den bitartean aitortutako ezbehar batean: Sare sozialetako datuak edo publiko egin duzun beste edozein datu, iruzurra prebenitzeko ikerketa batean.

o Osasunaren arlorako

 Zure osasun-egoerari buruzko datuak.

 Geolokalizazio-datuak, soilik Osasun-medikuen koadro-bilatzaileak aurreikusitako helburuarekiko duten kokapena ezagutzeko.

o Bizitzaren arlorako

 Zure osasun-egoerari buruzko datuak.

o Aldi baterako ezgaitasun-estalduraren asegururako.

 Uneko eta etorkizuneko osasun-egoerari buruzko datuak.

o Bidaia-asistentziaren aseguruaren arlorako

 Osasun-datuak gorputz-ezbeharren bat gertatuz gero.

4. DATU PERTSONALEN HARTZAILEAK

4.1. Arlo guztietarako.

Datu pertsonalak ez zaizkie hirugarrenei transmitituko, egoera hauetan izan ezik:

• Tarifak zehaztea eta kontratazioa: zerbitzu-hornitzaile profesionalak, adibidez, perituei, baita beste zerbitzu-hornitzaile teknologiko, datu-baseen hornitzaileei eta kontratuzko harremanetik eratorritako zerbitzuen hornitzaileei, aseguru-kontratua betetzea beharrezkoa denean.

• Kontratazioan: Beste erakunde-aseguratzaile eta berraseguratzaile batzuk, koaseguruaren eta berraseguruaren kontratua gauzatu eta kudeatzeko.

• Sektore aseguratzailearekin lotutako erakunde publiko edo pribatuei xede estatistiko eta aktuarioekin eta iruzurra prebenitzeko xedearekin, arriskuak hautatzeko eta prestazioak likidatzeko.

4.2. Motorraren arlorako, eta floten produkturako, kontratazio-prozesuan:

Era berean, AXAk, EABAGKLko legezko ahalduntzearen arabera, aseguratzaileen sektoreko kodeetan babestutako sistemei laga ditzake datuak, UNESPA enpresa-elkartearen bidez erakunde-aseguratzaileekin sortutako fitxategi honetaz gain:

• AXAk Automobilen Aseguru Historiaren Informazio Sistemari jakinaraziko dizkio polizen eta ezbeharren datu historikoak, sistema horren arduradunkide ere badelako. Xedea ezbehar-kopuruaren datuen informazio zehatz eta kontrastatua ematea da, kontratua izenpetzeko unean, azken bost urteetako polizen eta ezbeharren bidez lortutako informazioa partekatuta, Motorrezko ibilgailuen erantzukizun zibilaren eta aseguruaren Legean adierazitako baldintzetan. Datuak babesteko eskubideak gauzatzeko, jo helbide honetara: TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial, Km 0,3, Las Rozas 28231, MADRIL. Datuen babesari buruzko gainerako informazioa UNESPAren (www.unespa.es) eta TIREAren (www.tirea.es) webguneetan aurkituko duzu.

• AXAk tartean egon zaren aseguru batekin erlazionatutako ezbehar kopuruen datu historikoen berri emango dio Erabateko galeraren, Lapurretaren eta Sutearen Sistemari, tratamenduaren erantzunkidea ere badena. Bere xedea da balizko ezohiko egoerak eta iruzur-arriskuak automatikoki identifikatzea erraztea, Estatuko segurtasun-indar eta -gorputzekin lankidetzan aritzea aseguratutako motor-ibilgailuekin lotutako balizko lapurreta- eta iruzur-delituen ikerketa errazteko eta CENTRO ZARAGOZArekin, Estatuko segurtasun-indar eta -gorputzekin, Trafikoaren Zuzendaritza Nagusiarekin eta kaltetutako erakunde aseguratzailearekin lankidetzan aritzeko lapurtutako eta kalte-ordaindutako ibilgailuak identifikatzeko eta aurkitzeko. Datuak babesteko eskubideak gauzatzeko, jo helbide honetara: TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial, Km 0,3, Las Rozas 28231, MADRIL. Datuen babesari buruzko gainerako informazioa UNESPAren (www.unespa.es) eta TIREAren (www.tirea.es) webguneetan aurkituko duzu.

4.3. Etxeko arlorako, eta erkidegoen, bulegoen eta denden produktuetarako, kontratazio-prozesuan:

Era berean, AXAk, EABAGKLko legezko ahalduntzearen arabera, aseguratzaileen sektoreko kodeetan babestutako sistemari laga ditzake datuak, UNESPA enpresa-elkartearen bidez erakunde-aseguratzaileekin sortutako fitxategi honetaz gain:

• AXAk zure aseguruarekin eta/edo ezbeharrarekin lotutako ezbehar-kopuruari buruzko datuak jakinaraziko dizkio Iruzurraren Prebentziorako Informazio Sistemari hainbat adarretako aseguruetan, besteak beste, zuk kontratatutako aseguruan edo inplikatuta egon zaren ezbeharrean, eta sistema horren tratamenduaren erantzunkidea izango da. Bre helburua iruzurra prebenitu eta hautematea da, bai erakunde-aseguratzailea ohartarazita poliza bidali eta gero, bai aitortutako ezbeharretan jada egindako iruzurra hautemanda. Era berean, helburua Segurtasun Indar eta Gorputzekin lankidetzan aritzea izango da, besteak beste, aseguratutako ondasunekin zerikusia duten lapurreta- eta iruzur-delituak ikertzeko. Datuak babesteko eskubideak gauzatzeko, jo helbide honetara: TIREA, Ctra. Las Rozas a El Escorial, Km 0,3, Las Rozas 28231, MADRIL. Datuen babesari buruzko gainerako informazioa UNESPAren (www.unespa.es) eta TIREAren (www.tirea.es) webguneetan aurkituko duzu.

5. DATU PERTSONALEN NAZIOARTEKO TRANSFERENTZIAK

Jakinarazten dizugu AXAk Arau korporatibo lotesle batzuk onartuta dituela. Nazioartean aitortutako estandar bat da, eta datu pertsonalak kudeatzeko babes egoki bat ematen du konpainia multinazional baten arloan. Arau horiek Datuen babeserako Europako 16 agintarik onartu dituzte, besteak beste, Datuen Babeserako Espainiako Agentziak. Zehatzago, xede horietan zehazten dira negozioa gauzatzeko unean lortutako datu pertsonalen babeserako antzeko neurriak zehazten dira, datu horiek Taldeko konpainien barruan transferitu behar direnean. Era berean, AXAn konpromiso batzuk hartu dira babesteko arloan.

Zure datu pertsonalak Europako Ekonomia Erkidegotik kanpoko herrialdeetan dauden hartzaileei jakinarazi ahal izango zaizkie, Europar Batasunaren datuen babes-maila baliokidea ematen ez duten herrialdeetan daudenei ere. Alabaina, kasu horietan, datu horiek Europako eta Espainiako legediaren arabera tratatuko dira eta, ere berean, jarraian adieraziko dizkizugun bermeak inplementatuko dira:

Hartzailearen kategoria: AXA Taldeko entitateak, adibidez, AXA Business Services Pvt. Ltd. Herrialdea: India; Bermea: Arau korporatibo lotesleak. Kontsultatzeko, sakatu hau

Hartzailearen kategoria: Zerbitzu-hornitzaile teknologikoak eta marketinekoak Herrialdea: AEB; Bermea: Kontratu-klausulak, Europako Batzordetik hartutakoak 2021eko ekainaren 4an (EEEren ondorioetarako balio duen testua) (2021/914/EB). Kontsultatzeko, sakatu hau

6. ESKUBIDEAK

Datuen titular gisa, eta edozein unetan, eskubidea duzu AXArekin harremanetan jartzeko, helbide honetan: Ejercicio de derechos de privacidad - Atención Cliente, calle Emilio Vargas, 6, 28043 Madril, edo helbide elektroniko honetan: buzon.lopd@axa.es, eskubide hauek gauzatzeko:

• Atzitzeko eskubidea

Eskubidea daukazu AXAn zure datu pertsonalak tratatzen ari ote den jakinarazteko eta, kasu horretan, datu horiek atzitu eta tratatzen diren xedeei buruzko informazioa jasotzeko, tratamenduak eragindako datuen kategoriak, zure datu pertsonalen berri ematen diegun hartzaileak eta datuak gordetzea aurreikusten den epean, besteak beste.

• Zuzentzeko eta ezabatzeko eskubidea

Eskubidea daukazu datu pertsonalak ezabatzeko eskatzeko, lege-baldintza aplikagarriak betetzen badira, eta zehatzak ez diren datuak zuzentzeko, beste arrazoi batzuen artean, beharrezkoak ez badira bildutako xedeetarako.

• Tratamendua mugatzeko eskubidea

Egoera jakin batzuetan (adibidez, eskatzaileak bere datuen zehaztasuna aurkaratzen badu, datuen zehaztasuna egiaztatzen den bitartean), zure datu pertsonalen tratamendua mugatzeko eska dezakezu, eta datu horiek erreklamazioak egiteko edo defendatzeko baino ez dira erabiliko.

• Onespenean atzera egiteko eskubidea

Emandako onespenean noiznahi atzera egiteko eskubidea ere badaukazu.

• Tratamendu osoari edo zati bati uko egiteko eskubidea.

Noiznahi uko egin diezaiokezu datuak tratatzeari, egoera jakin batekin lotutako arrazoiengatik, tratamendua interes legitimoan edo hirugarren baten interes legitimoan oinarrituta badago (zuzeneko marketina eta dagokion profilak egitea helburu duen tratamendua barne). Kasu horretan, AXAk tratamendua utziko du, arrazoi legitimo bat egiaztatzen denean izan ezik.

• Datuak eramateko eskubidea

AXAri emandako datu pertsonalak jasotzeko eskubidea daukazu, egituratua, komuna eta irakurketa mekanikoa duen formatu batean, eta beste tratamenduaren arduradun bati transmiti daitekeena, datu horiek eman dituen arduradunak eragotzi gabe, xede horietarako legez aurreikusitako egoeretan.

• Banako erabaki automatizatuak

Era berean, erabaki automatizatuak hartzea dakarten tratamendu horien testuinguruan aipatutako eskubideez gain, profilak egitea barne, eskubidea daukazu AXAren aldetik giza esku-hartzea lortzeko, eta zure ikuspuntua adierazi eta erabakia inpugnatzeko.

• Beste batzuk

Era berean, datu pertsonalak hirugarren herrialde batera edo nazioarteko erakunde batera transferitzen direnean, transferentzia nola atzi daitekeen eta transferentzia horri buruzko kopia bat berme egokiekin nola eskura daitekeen jakin beharko duzu. Zalantzarik baduzu edo zure eskubideak gauzatzeko edo, oro har, datu pertsonalen tratamenduari buruzko informazio gehigarria behar izanez gero, datuen babeserako gure ordezkariarekin jar zaitezke harremanetan DPOAXA@axa.es helbidean.

Azkenik, erreklamazio bat aurkezteko eskubidea izango duzu kontrol nazionaleko (Datuen Babeserako Espainiako Agentzia C/Jorge Juan, 6, 28001- Madrid helbidean edo 912663517 telefonoan) edo autonomia-erkidegoko agintari baten aurrean.

Telefono bidezko interakzioak grabatzerik nahi ez baduzu, eskaerari buruzko inprimaki hau bete behar duzu. Eman inprimakian eskatzen den informazio guztia, zure eskaerari behar bezala erantzuteko. 

7. JATORRIA

7.1. Tarifak zehazteko fasean

Arlo guztierako:

Zuzenean ematen diguzun informazioarekin batera (adibidez, inprimakien, polizaren eskaeraren eta abarren arabera), zure nabigazio-ohiturei buruzko informazioa lortuko dugu, onesten baduzu. Gainera, ondare- eta kreditu-kaudimenari buruzko fitxategiak atzituko ditugu, zure kaudimenari buruzko informazioa lortzeko. Era berean, aseguratzaileen sektoreko kodeetan babestutako fitxategiak kontsultatuko ditugu arriskua ebaluatzeko eta iruzurra prebenitzeko xedeekin. Etxeko eta motorraren arloetarako, gainera, aseguratutako produktuarekin lotutako erregistro ofizialetan argitaratutako datuak lortuko ditugu.

Emandako datuak Hartzailea/Aseguratua ez diren beste pertsona fisiko batzuei buruzkoak badira, hartzaileak berariaz adierazten du haien aldez aurreko baimena lortu duela, haien datuak polizan aurreikusitako helburuen arabera tratatzeko.

Osasunaren, bizitzaren eta motorraren arloetarako:

Datuak beste pertsona fisiko batzuenak badira eta, zehazki, adingabeen edo judizialki ezgaituen kasuan, Hartzailea/Aseguratua adingabearen edo ezgaitu judizialaren legezko ordezkaria ez bada, akordio hau sinatu aurretik adingabearen berariazko baimena duela bermatzen du.

7.2 Kontratazio-fasean:/strong>

Arlo guztierako:

Zuzenean ematen diguzun informazioarekin batera (adibidez, inprimakien, polizaren eskaeraren, teleperitatzea egiteko ibilgailuaren edo etxebizitzaren argazkien eta abarren arabera), zure nabigazio-ohiturei buruzko informazioa lortuko dugu, onesten baduzu. Gainera, ondare- eta kreditu-kaudimenari buruzko fitxategiak atzituko ditugu, zure kaudimenari buruzko informazioa lortzeko. Era berean, aseguratzaileen sektoreko kodeetan babestutako fitxategiak kontsultatuko ditugu arriskua ebaluatzeko eta iruzurra prebenitzeko xedeekin.

Emandako datuak Hartzailea/Aseguratua ez diren beste pertsona fisiko batzuei buruzkoak badira, aseguratuak berariaz adierazten du haien aldez aurreko baimena lortu duela, haien datuak polizan aurreikusitako helburuen arabera tratatzeko.

Osasunaren, bizitzaren eta motorraren arloetarako:

Datuak beste pertsona fisiko batzuenak badira eta, zehazki, adingabeen edo judizialki ezgaituen kasuan, Hartzailea/Aseguratua adingabearen edo ezgaitu judizialaren legezko ordezkaria ez bada, akordio hau sinatu aurretik adingabearen berariazko baimena duela bermatzen du.

Motorraren arlorako:

Horrez gain, motorraren arlorako zuri buruzko informazioa lortuko dugu iturri hauen bidez:

• Eskatzaileak publiko egin dituen datuak datuen webguneak (batez ere, sare sozialak) iruzurra prebenitzeko.

• Arau-hauste administratiboei buruzko datuak, egunkari eta aldizkari ofizialetan argitaratutakoak, hirugarrenen datu-baseei buruzkoak.

Etxeko arlorako, eta Aldi baterako lanerako ezintasunaren asegururako, aseguratutako produktuarekin lotutako erregistro ofizialetan argitaratutako datuak lortuko ditugu

8. 7.8. GORDETZEKO EPEAK

AXAk tratatutako datu pertsonalak gordeko ditu, fasearen arabera:

Tarifak. Aseguru-proiektua egitean (kotizazioa egin zenetik 120 egun)

Tarifak. Publizitatearen onespena (2 urte, komunikazio komertzialak bidaltzeko tratamendua baimendu baduzu)

Kontratazioa (10 urte, poliza baliogabetzen denetik edo ezbeharraren azken kudeaketatik kontatzen hasita, Aseguruaren kontratuari dagokionez indarrean dauden araudiei aplikagarri zaion epearen arabera.

Hori guztia epe hori hedatzeko aukerari kalterik egin gabe, berariaz baimentzen duzunean edo datu horren ostean indarrean jarraitzen duten kontratuzko harremanetik eratorritako tratamendu partikularrak daudenean.

Bideozaintza-sistemek hartutako irudiei dagokienez, hilabetez gordeko dira jasotzen direnetik, pertsonen, ondasunen edo instalazioen osotasunaren aurkako egintzak egin direla egiaztatzeko gorde behar direnean ezik.

Salatzailearen identifikazio-datu pertsonalei dagokienez, salaketa-kanalaren bidez jakinarazitakoak salaketa-sisteman gordeko dira jakinarazpena egin eta hilabeteko epean.

Azken eguneratzea: 2023ko urria