Calcula tu seguro online en menos de 5 minutos
Selecciona uno de nuestros seguros y calcula tu precio sin compromiso
¿Has solicitado algún presupuesto anteriormente?
RECUPERAR PRESUPUESTOSi lo prefieres, llámanos
Podrás calcular tu seguro de forma personalizada a través de un agente. Teléfono exclusivo para contratar.
Dirígete a tu oficina más cercana
Localiza tu oficina AXA más cercana. Tienes 2500 a tu disposición

SALUT
El 41% de les dones no han visitat un metge en els darrers dotze mesos*
A AXA, animem les dones a fer-se revisions anuals i oferim plans de prevenció com el diagnòstic precoç del càncer de mama, malalties ginecològiques, preparació al part…

Programes preventius per a la dona
A AXA, disposem d’una completa gamma de plans preventius: preparació al part online, prevenció del càncer de mama, diagnòstic precoç de malalties ginecològiques i càncer de cèrvix…
MÉS INFORMACIÓ*Hologic Global Women’s Health Index, 2021.
NEGOCI
Al món, només el 33% de les empreses pertanyen a dones*
A AXA, facilitem l’accés a les dones a l’educació financera perquè puguin participar en igualtat de condicions en activitats econòmiques i decisions financeres. A més, disposem de moltes altres mesures perquè les dones tinguin igualtat de tracte laboral i d’oportunitats.

Les dones també poden.
A AXA, proporcionem a les dones accés a l’educació financera per garantir que participin de manera efectiva en les decisions i les activitats econòmiques.
MÉS INFORMACIÓ
Tots som iguals
A AXA, tenim polítiques de diversitat i inclusió, i també animem els nostres col·laboradors a fer el mateix per aconseguir una societat més igualitària.
MÉS INFORMACIÓ*Entreprise Survey. (www.enterprisesurveys.org), The World Bank, 2020.
DEPORTE
El 36% de les dones no fan prou exercici per mantenir-se sanes*
A AXA, donem suport i visibilitat a les dones esportistes d’arreu del món, alhora que fomentem la pràctica diària de l’esport.

Núria Marqués
La nedadora paralímpica Núria Marqués és ambaixadora d’AXA España des del 2019. L’objectiu és reforçar i encarnar la promesa de marca “Know You Can”.
MÉS INFORMACIÓ*GWI, GWI Core, Q3 2022.
Está en nuestras manos construir lo antes posible un mundo en el que las mujeres no tengan ningún tipo de riesgo sólo por el hecho de ser mujer. Hagamos todo lo que sea necesario para que esta generación pueda conocer ese mundo.

En los últimos 100 años hemos avanzado mucho; pero ¿cómo será la primera mujer que viva en un mundo sin riesgos por ser mujer? VER VIDEO
VER VÍDEO
Toda nuestra campaña está basada en datos sacados de UnWOMAN y World Economic Forum, entre otras fuentes. LEER ARTÍCULO
LEER ARTÍCULO* UnWOMAN y World Economic Forum.