Calcula tu seguro online en menos de 5 minutos
Selecciona uno de nuestros seguros y calcula tu precio sin compromiso
¿Has solicitado algún presupuesto anteriormente?
RECUPERAR PRESUPUESTOSi lo prefieres, llámanos
Podrás calcular tu seguro de forma personalizada a través de un agente. Teléfono exclusivo para contratar.
Dirígete a tu oficina más cercana
Localiza tu oficina AXA más cercana. Tienes 2500 a tu disposición
Queixes i reclamacions
El servei d'atenció de queixes i reclamacions s'emmarca dins de la política de protecció dels drets i interessos dels clients i usuaris i té el seu fonament legal en l'ordre ECO/734/2004 d'11 de març sobre els departaments i serveis d'atenció al client i el defensor del client de les entitats financeres.
Qui pot dirigir-se al servei d'atenció de queixes i reclamacions
Pot dirigir-se al servei d'atenció de queixes i reclamacions qualsevol persona física o jurídica que tingui la condició de prenedor, assegurat, beneficiari, tercer perjudicat, o causahavents de qualsevol dels anteriors, així com els partícips i beneficiaris de plans de pensions i els inversors.
Com et pots dirigir al servei d'atenció de queixes i reclamacions
Et pots dirigir al servei d'atenció de queixes i reclamacions per mitjà d'un escrit en el qual es facin constar les dades següents:
- Identificació del reclamant.
- Identificació o referència del contracte i/o sinistre.
- Causes que motiven la queixa o reclamació.
- Identificació de la delegació, departament o agent, si la queixa o reclamació és a causa de la seva actuació.
- Sol·licitud que es formula.
- Indicació que el reclamant no té coneixement que la queixa o que la reclamació ha estat substanciada a través de procediment administratiu, arbitral o judicial.
- Lloc, data i signatura del reclamant.
El reclamant haurà d'aportar, juntament amb l'escrit, les proves documentals relacionades amb el cas i que estiguin en el seu poder.
L'escrit haurà de dirigir-se a:
Servei d'atenció de queixes i reclamacions del Grupo AXA
Carrer Emilio Vargas, 6
28043 Madrid
A través d’aquest formulari o escrivint a centro.reclamaciones@axa.es
La presentació de l'escrit de queixa o reclamació també es pot fer personalment en qualsevol de les nostres oficines. Per agilitar les queixes o reclamacions et posem a la teva disposició en totes les nostres oficines un formulari especialment confeccionat i que compleix els requisits formals exigits per l'ordre ECO/734/2004 i el reglament de funcionament del servei d'atenció de queixes i reclamacions.
Com es tramita la reclamació
El servei d'atenció de queixes i reclamacions justifica la recepció i podràs obtenir tant del reclamant com dels diferents departaments o serveis del Grupo AXA tots els antecedents i informació que calgui.
El servei d'atenció de queixes i reclamacions analitza el cas i pren una resolució en un termini màxim d'UN MES a partir de la data en què es presenta la reclamació davant el servei de defensa del client.
Si transcorre aquest termini i no hi ha hagut resposta, s'entendrà que la queixa o la reclamació ha estat desestimada.
En el cas que el reclamant no estigui conforme amb la decisió del servei d'atenció de queixes i reclamacions o si ha transcorregut el termini d'un mes sense resposta, podràs acudir alservei d'atenció de queixes i reclamacions que correspongui:
- Servei de reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions. Paseo de la Castellana, 44 - 28046 Madrid
#http://#www.dgsfp.mineco.és
- Comissionat per a la Defensa de l'Inversor. Paseo de la Castellana, 19 - 28046 Madrid
https://www.cnmv.es/
Per poder acudir al servei de reclamacions corresponent, cal acreditar haver formulat prèviament la queixa o la reclamació davant el servei d'atenció de queixes i reclamacions, justificant que ha transcorregut el termini d'un mes des de la seva presentació, sense que hagi estat resolta o que ha estat denegada la seva admissió o desestimada totalment o parcialment la reclamació.
- Reglamento para la defensa del cliente del Grupo AXA PDF (105KB)
La Comissió Europea posa a la disposició dels consumidors una plataforma per a la resolució de reclamacions en línia en matèria de consum, que pots utilitzar com a consumidor.