Que é o Código Ético e de Cumprimento de AXA?

AXA ten un Código Ético e de Cumprimento do Grupo (o "Código") que se aplica a todas as súas entidades, empregados e socios de negocio en todo o mundo.

En 2019, AXA renovou o seu código deontolóxico e elaborou un Código Ético e de Cumprimento a nivel mundial. O Código pretende ser un documento máis fácil de usar, cun deseño moderno e accesible. O contido reflicte os desafíos de hoxe e inclúe temas como o compromiso coas redes sociais, a prevención da discriminación e o acoso e a protección e uso responsable dos datos dos clientes.

Valores e Ética

Tal e como indica Thomas Buberl (Chief Executive Officer do Grupo AXA): os valores guían os comportamentos, que impulsan os resultados. Customer First (o cliente primeiro), Integridade, Valentía e One AXA, cada un dos nosos valores só ten sentido se son compartidos e encarnados por todos. Deben aplicarse todos os días e en todos os sentidos. Se temos dúbidas sobre a mellor decisión a tomar, os nosos valores axúdannos a decidir, tendo en conta a nosa misión de apoderar ás persoas para vivir unha vida mellor. AXA ten unha longa historia de compromiso cunha ética profesional sólida.  Desenvolvemos este Código Ético e de Cumprimento para establecer unha comprensión compartida do que se agarda de cada un de nós e dos negocios do Grupo.

Eses compromisos deben guiarnos a cada un de nós no desempeño do noso traballo diario. Non hai conflito entre un desempeño sólido de negocio e uns elevados estándares de ética, cumprimento e goberno que, de feito, se apoian entre si. Por iso espero que todos en AXA se comprometan persoalmente a cumprir cos requisitos do noso Código Ético e de Cumprimento.

Comprometidos coa prevención de delitos.

AXA adopta unha política de tolerancia cero ante a comisión de delitos, baixo calquera das súas formas e está totalmente comprometida co cumprimento de todas as leis e regulacións contra a corrupción e suborno onde queira que opere.

 

Canle de denuncias

Que é o canle de denuncias Whistleblowing?

É unha vía de comunicación a través da cal recibimos e xestionamos as comunicacións ou informacións formuladas polos empregados e profesionais de AXA, os seus accionistas, partícipes e persoas pertencentes ao órgano de administración, dirección ou supervisión de AXA, incluídos os membros non executivos, e calquera persoa que traballe para ou baixo a supervisión e a dirección de  contratistas, subcontratistas e provedores da organización, sobre posibles condutas irregulares das que tivesen coñecemento, contrarias á ética ou ás normas, tanto externas como internas.

Que debo de comunicar?

Animámoste a comunicar calquera inquietude que teñas sobre irregularidades ou condutas inadecuadas que detectases ou presenciases por parte de calquera empregado ou terceiro que teña vínculo con calquera entidade do Grupo AXA en España.

Entre outros estarían os seguintes tipos de comportamentos: corrupción e suborno, materias de recursos humanos (incluíndo situacións de acoso de calquera tipo ou de discriminación), fraude en estados financeiros, apropiación indebida de activos (incluíndo activos físicos ou dixitais e datos), outras declaracións fraudulentas, infraccións legais (incluíndo alteración, terxiversación ou falsificación documental.

Onde podo denunciar unha irregularidade ou comportamento inadecuado: canle Whistleblowing?

Tamén o podes denunciar de forma anónima polas seguintes vías:

  • Identificándote ou de forma anónima enviando un fax ao número 91.555.02.06
  • A través do servizo postal ou por correo interno dirixido a “Investigaciones Internas -Auditoría Interna”, nun sobre pechado coa indicación de "confidencial/persoal".

Que protección e garantías teño de que non me pasará nada se denuncio de boa fe?

Tanto a normativa interna como as leis e regulacións aplicables protexen especialmente ao comunicante, estando prohibido revelar a súa identidade ou calquera información que puidese permitir identificalo, salvo por orde xudicial.

Todos os intervenientes no proceso de denuncia e investigación están obrigados a gardar unha estrita confidencialidade.
Se con ocasión da investigación fose necesario desvelar a devandita identidade a máis persoas (por exemplo, de cara a medidas disciplinarias ou accións xudiciais), as persoas que coñezan a devandita identidade estarán suxeitas a un deber de segredo permanente sobre a devandita identidade, podendo ser obxecto de sanción o seu incumprimento.

Por outra banda, AXA non tolera ningún acto de represalia contra ninguén que informe de boa fe dunha conduta impropia ou irregularidade, real ou presunta.

Que ocorre despois de poñer unha denuncia?

Todos os casos escalados ou identificados son examinados en profundidade co obxecto de poder asegurar unha investigación independente.

De existir elementos que confirmen a denuncia, procédese a realizar a devandita investigación.

Para que unha investigación conclúa como fundada debe de basearse en feitos obxectivamente probados. Por iso, garántese sempre a presunción de inocencia. E por esa razón, toda persoa que puidese estar sendo investigada goza tamén da máxima protección en canto á súa identidade.
A investigación remata sempre coa emisión dun informe oficial confidencial.

Protección de datos da Canle de Denuncias:

AXA SEGUROS GENERALES S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, con CIF: A60917978 e domicilio social na Calle Monseñor Palmer nº1. 07014, Palma de Mallorca (España) tratará todos os datos persoais subministrados voluntariamente polos denunciantes a través das caixas de correo electrónico de consultas e denuncias, para as seguintes finalidades :

-    Tramitar e resolver a denuncia recibida.

No caso dunha comunicación onde haxa identificación do denunciante, este, como titular dos datos, ten dereito a dirixirse a AXA, Ejercicio derechos de privacidad – Atención Cliente, calle Emilio Vargas, 6, 28043, Madrid ou á dirección de e-mail buzon.lopd@axa.es, para exercer os seguintes dereitos: acceso, rectificación e supresión, limitación ou revogación do tratamento dos seus datos, oposición ao tratamento dos seus datos.

 

Queres saber máis?
  • Código Ético e de Cumprimento PDF (257KB)
  • Principios corporativos de AXA España-Prevención penal e anticorrupción PDF (140KB)